Gå til innhold

Re: Bmw E30 To dørs 325I total restaurering.

Blokkis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser ut som du går grundig tilverks ;) må ikke gi opp nå !

anngående karoseri deler ville jeg kjøpt orgniale, pga passform, men tror også de varer lengere. Ser samtlige av de eldre, erfarne sverger til orginale deler. Er nok en grunn til det :P

ville heller ikke sauset inn en ny restaurert finværs bil med gyselig tektyl saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som du går grundig tilverks ;) må ikke gi opp nå !

anngående karoseri deler ville jeg kjøpt orgniale, pga passform, men tror også de varer lengere. Ser samtlige av de eldre, erfarne sverger til orginale deler. Er nok en grunn til det :P

ville heller ikke sauset inn en ny restaurert finværs bil med gyselig tektyl saus.

Takk for hyggelig tilbakemelding :D

Viktig å gjøre det ordentelig når man først går tilverks :) Jeg har gått en del i gruble boksen, og den rusta er jo noe som kan fikses. Det tar bare litt lenger tid ;)

Når det gjelder karosseri deler, så kommer jeg nok til å kjøpe alt originalt, siden det ikke skiller så alt for mye på pris, og man slepper stygge store mellom rom og dårlig "fit" på plåten ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

bruk et skyvelær og mål ;)

har lyst til sandblåse bilen min under jeg og :P bli kvitt alt som heter tektyl.

men skjenner jeg meg selv rett så hadde jeg ikke skrudd den sammen igjen etter jeg hadde tatt av alt :P

men detta ser utrolig bra ut :D stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten gjøre det:) for å si det sånn så var det en møkkajobb! Men det blir jo bra, og muligheten til å få den 100% blir jo større!:) Det å få den sammen igjen skal nok gå greit ;) Bare ta tiden til hjep og ikke stresse :) Gleder meg til å montere den sammen igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo bra du gleder deg da :) jeg tror jeg hadde grua meg litt :P

men jeg brukte litt tid på og finne e30 min da :P

betalte litt for mye for den tror jeg :P men det er jo nesten ikke noe rust på den da :D bare litt i overflaten :P og det meste har jeg allerede tatt :)

men det er gøy og se at folk har pågangsmot og pusser opp bila 100% :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Må følge med her! :) stå på :D

Takk for det! :)

Har kjøpt inn kanaler og bakskjermer nå :) Så blir bilen antageligvis levert til sveising innen et par uker :D

Vill anbefale å kjøpe yttre hjulhus også, er ofte rust i skjøten hær mellom ytterskjærm og hjulhuset :) Iallefall skjekk det før dere begynner å bytte bakskjærmer :) Er ikke mye arbeid å bytte dem heller ;)

Godt å se at flere går skikkelig til verks, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...