Blokkis Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Får håpe på at du finner en som kan rustsveise for deg, meget god og grundig jobb du har gjort, stå på Joda! Vi får jo håpe på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 ser ut som du går grundig tilverks må ikke gi opp nå ! anngående karoseri deler ville jeg kjøpt orgniale, pga passform, men tror også de varer lengere. Ser samtlige av de eldre, erfarne sverger til orginale deler. Er nok en grunn til det ville heller ikke sauset inn en ny restaurert finværs bil med gyselig tektyl saus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 ser ut som du går grundig tilverks må ikke gi opp nå !anngående karoseri deler ville jeg kjøpt orgniale, pga passform, men tror også de varer lengere. Ser samtlige av de eldre, erfarne sverger til orginale deler. Er nok en grunn til det ville heller ikke sauset inn en ny restaurert finværs bil med gyselig tektyl saus. Takk for hyggelig tilbakemelding Viktig å gjøre det ordentelig når man først går tilverks Jeg har gått en del i gruble boksen, og den rusta er jo noe som kan fikses. Det tar bare litt lenger tid Når det gjelder karosseri deler, så kommer jeg nok til å kjøpe alt originalt, siden det ikke skiller så alt for mye på pris, og man slepper stygge store mellom rom og dårlig "fit" på plåten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har nå endelig fått noen til å sveise opp E30 min! Så kan vel fortelle at jeg er i litt lykkerus nå. Bildeupdate når arbeidet starter kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Må følge med her! stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Må følge med her! stå på Takk for det! Har kjøpt inn kanaler og bakskjermer nå Så blir bilen antageligvis levert til sveising innen et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 detta blir bra! funka det greit å sandblåse med trykktanken? utenom det med for liten kompressor da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Jepp! Syntes tanken fungerte veldig fint igrunn. Men er absolutt best å ta det med seg ut i fri luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Dårlig med update på tråden min nå, dagene går i å vente på at sveiseren skal få unna en bil først! Men er det noen der ute som vet hvordan tykkelse det er på plåten i disse bilene? Regner med det er 1mm, og 0,8mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 bruk et skyvelær og mål har lyst til sandblåse bilen min under jeg og bli kvitt alt som heter tektyl. men skjenner jeg meg selv rett så hadde jeg ikke skrudd den sammen igjen etter jeg hadde tatt av alt men detta ser utrolig bra ut stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Får nesten gjøre det:) for å si det sånn så var det en møkkajobb! Men det blir jo bra, og muligheten til å få den 100% blir jo større! Det å få den sammen igjen skal nok gå greit Bare ta tiden til hjep og ikke stresse Gleder meg til å montere den sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 det er jo bra du gleder deg da jeg tror jeg hadde grua meg litt men jeg brukte litt tid på og finne e30 min da betalte litt for mye for den tror jeg men det er jo nesten ikke noe rust på den da bare litt i overflaten og det meste har jeg allerede tatt men det er gøy og se at folk har pågangsmot og pusser opp bila 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Hehe! SKal bli godt å få den i hus rustfri og bra! Deilig å kjøpe en bil som er rustfri også da, da er det jo verdt å betale litt mer, fordi det koster å fikse rust også! hehe. Jeg får gå inn å ta en titt på din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tzrkriss Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Skjer det noe her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Må følge med her! stå på Takk for det! Har kjøpt inn kanaler og bakskjermer nå Så blir bilen antageligvis levert til sveising innen et par uker Vill anbefale å kjøpe yttre hjulhus også, er ofte rust i skjøten hær mellom ytterskjærm og hjulhuset Iallefall skjekk det før dere begynner å bytte bakskjærmer Er ikke mye arbeid å bytte dem heller Godt å se at flere går skikkelig til verks, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå