Gå til innhold

Min nye M3 EVO 1998 modell. Masse nye bilder.

Disaster
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig E36! Leste kjapt gjennom tråden, og ser at du har endret det meste jeg hadde tenkt å pirke på :lol:

Så du gjør det meste riktig etter min smak. Litt bredere 17 eller 18" så er du i mål. ;)

Kompressor hadde ikke gjort noe heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Da er en del oppgraderinger på plass.

Karboninnsug, oil catch tank, sorte lister rundt om og justerbare camberstag bak :smile:

Kan også nevne at både effekt og lyd ble betydelig forbedret med karboninnsuget, oljedampen som før gikk inn i gammelt innsug er rutet om så nå får den kun ren luft inn :D

fv1ri56m3hu6hwdpjwal.jpg

Det innsuget der er nok lagt endel mer arbeid i å lage en mitt, men lyden går jeg utifra er den samme, noe som er heelt hysterisk!! Men, kjører du uten luftfilter? Greit du har "mappet bort" LMM, men filter er vel greit å ha uansett :P Kjører selv med LMM og et 3" (eller 4") HKS sopp-filter, og det er akkurat plass (egentlig ikke helt plass)

Ang. SSP merket er jeg enig, men bakluka?! Den er jo prikken over i´en på denne bilen!! 

Har du bare lagt begge oljeåndingene til tomgangsregulator i en sløyfe innom catchtanken? Aldri sett slik, men virket ryddig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hvordan går det med kompressorplanene? Lurer litt på det samme selv :)

Etter de nye reglene blir det vel uaktuelt å foreta dette selv, men kanskje høre med SSP hva det koster for dem å gjøre dette og få godkjenning? Sikker svindyrt  8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innsuget der er nok lagt endel mer arbeid i å lage en mitt, men lyden går jeg utifra er den samme, noe som er heelt hysterisk!! Men, kjører du uten luftfilter? Greit du har "mappet bort" LMM, men filter er vel greit å ha uansett :P Kjører selv med LMM og et 3" (eller 4") HKS sopp-filter, og det er akkurat plass (egentlig ikke helt plass)

Ang. SSP merket er jeg enig, men bakluka?! Den er jo prikken over i´en på denne bilen!! 

Har du bare lagt begge oljeåndingene til tomgangsregulator i en sløyfe innom catchtanken? Aldri sett slik, men virket ryddig! 

Oljeåndingen til tomgangsregulatoren er som orginal, jeg har lagt åndingen fra veivhusventilasjonen via catchtank og derfra ut i friluft under motoren. Da slipper jeg ikke oljedampen inn i innsuget  O:) PS: Jeg har filter på nå da  :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...