hermanoo90 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Grom bil! Og for akkurat denne bilen burde ssp og luka bli, er greit å skille seg ut fra mengden, og når man har motor til å matche looken også , så er det bare tut og kjør ! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Grom bil! Og for akkurat denne bilen burde ssp og luka bli, er greit å skille seg ut fra mengden, og når man har motor til å matche looken også , så er det bare tut og kjør ! =D Takk for det hermanoo90 Liker...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Takk for det hermanoo90 Liker...... Kanskje sorte nyrer nå, vet ikke helt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Fy faen for en strøken bil! Den så jo helt ny ut på undersiden også! Hvordan ble lyden etter du monterte carboninnsuget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Fy faen for en strøken bil! Den så jo helt ny ut på undersiden også! Hvordan ble lyden etter du monterte carboninnsuget ? Takk for det SundsfjordsBMW, Lyden ble fantastisk rå den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Strøkent! men hvorfor ikke "ordentlige" baklykter? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Strøkent! men hvorfor ikke "ordentlige" baklykter? hehe Det kommer det skal du se Vegagard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Går med nye planer nå da http://www.jawsmotorsport.se/jaws-e36-m3-32-vt500-kompressorkit/89-0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Nydelig E36! Leste kjapt gjennom tråden, og ser at du har endret det meste jeg hadde tenkt å pirke på Så du gjør det meste riktig etter min smak. Litt bredere 17 eller 18" så er du i mål. Kompressor hadde ikke gjort noe heller da! Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Hvordan går det med kompressorplanene? Lurer litt på det samme selv Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Da er en del oppgraderinger på plass. Karboninnsug, oil catch tank, sorte lister rundt om og justerbare camberstag bak Kan også nevne at både effekt og lyd ble betydelig forbedret med karboninnsuget, oljedampen som før gikk inn i gammelt innsug er rutet om så nå får den kun ren luft inn Det innsuget der er nok lagt endel mer arbeid i å lage en mitt, men lyden går jeg utifra er den samme, noe som er heelt hysterisk!! Men, kjører du uten luftfilter? Greit du har "mappet bort" LMM, men filter er vel greit å ha uansett Kjører selv med LMM og et 3" (eller 4") HKS sopp-filter, og det er akkurat plass (egentlig ikke helt plass) Ang. SSP merket er jeg enig, men bakluka?! Den er jo prikken over i´en på denne bilen!! Har du bare lagt begge oljeåndingene til tomgangsregulator i en sløyfe innom catchtanken? Aldri sett slik, men virket ryddig! Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Virkelig flott denne altså Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Hvordan går det med kompressorplanene? Lurer litt på det samme selv Etter de nye reglene blir det vel uaktuelt å foreta dette selv, men kanskje høre med SSP hva det koster for dem å gjøre dette og få godkjenning? Sikker svindyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Det innsuget der er nok lagt endel mer arbeid i å lage en mitt, men lyden går jeg utifra er den samme, noe som er heelt hysterisk!! Men, kjører du uten luftfilter? Greit du har "mappet bort" LMM, men filter er vel greit å ha uansett Kjører selv med LMM og et 3" (eller 4") HKS sopp-filter, og det er akkurat plass (egentlig ikke helt plass) Ang. SSP merket er jeg enig, men bakluka?! Den er jo prikken over i´en på denne bilen!! Har du bare lagt begge oljeåndingene til tomgangsregulator i en sløyfe innom catchtanken? Aldri sett slik, men virket ryddig! Oljeåndingen til tomgangsregulatoren er som orginal, jeg har lagt åndingen fra veivhusventilasjonen via catchtank og derfra ut i friluft under motoren. Da slipper jeg ikke oljedampen inn i innsuget PS: Jeg har filter på nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Vårvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå