Turbo-HF Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Ble jo såklart litt sidelengs på veiene idag, også, blir aldri lei, gitt! Men spylt av all is og sne som var i felgene og rengjort bilen etter helgen! Var pussig og utrolig nok en hel del sne i frontfangeren min, også, merkelig nok?! Ikke forstå?! ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Som vanlig er det bare jeg som poster innlegg her, men det skjer da litt om dagen.. Kjørecomputer er handlet inn, og på vei! Muligens også et par andre ting på programmet.. Vurderer å installere el.vinduer bak og skinninteriør, også.. Får se, overraskelser på vei! Rustfjerning, understellsbehaskyttelse, med mer, er også i tankene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Ja, siden jeg står over å dra til Sigdal idag, (sammen med BMW CCN avdeling Hordaland,) så blir det vel å prøve å få montert inn kjørecomputeren, pluss å ordne noe småtteri, som blant annet å stramme en mutter på dørhenglet.. Tips til bytte fra vanlig klokke til den nye, dersom det ikke er "plug & play"? Og ja, i det siste så har jeg merket at motoren "fusker og hakker" litt.. Ryker den blir det å skifte motor, til: Overraskelse, eller 530 / 535i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Ble påfylling av spylervæske pluss "facelift"-stickers med carbonlook på emblemene istedet, idag. Skifter ut kjørecomputer på mandag, samtidig med å peile oljenivået. Jeg fant nemlig ikke spesialverktøy for å ta ut radioen og komme til.. Bildene er forresten tatt med min nye Samsung Galaxy SII mobil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Har hatt min Galaxy SII i snart ett halvt år, å synes kamerea er blitt betraktelig dårligere en da jeg fikk den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Har hatt min Galaxy SII i snart ett halvt år, å synes kamerea er blitt betraktelig dårligere en da jeg fikk den. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Haha, var ment som ett spørsmål egentlig om du hadde merket noe med kameraet Og hvor kjøpte du de logoene ? Må ha sånne selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Haha, var ment som ett spørsmål egentlig om du hadde merket noe med kameraet Og hvor kjøpte du de logoene ? Må ha sånne selv Hehe, nja, fikk denne nye mobilen onsdag, så har ikke slitt dem ut enda.. Emblemene ble "fornyet" ved å bestille "carbon"-stickers, eller klistremerker, fra Schmiedmann. Svært tilfreds med faceliftmonteringen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Har hatt min Galaxy SII i snart ett halvt år, å synes kamerea er blitt betraktelig dårligere en da jeg fikk den. Samme her.. Tøff bil, perfekt vinterbil Blir bra denne hvis du slenger på litt ekstra utstyr, som el.vinduer bak og skinninteriør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Har hatt min Galaxy SII i snart ett halvt år, å synes kamerea er blitt betraktelig dårligere en da jeg fikk den. Samme her.. Tøff bil, perfekt vinterbil Blir bra denne hvis du slenger på litt ekstra utstyr, som el.vinduer bak og skinninteriør! Takk for det! Er på vei, men har også et liv utenom bil, faktisk.. Men er glad i E34'en min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Har skrevet en liten reportasje om bilen min og sendt inn, spent på å se, og om den kommer med i neste utgave av Fahrfreude! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Vasket bilen grundig igår, og ser frem til å lese neste utgave av Fahrfreude. Idag er det "hobbykveld" på jobben, så skal skifte en baklyspære, prøve å montere inn den nye kjørecomputeren, peile oljenivået, skifte skiltplater og litt forskjellig. Mer kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Kjørecomputeren passet ikke, så den selges, ellers fått gjort en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 D'oh! Ingen fin dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Kræsj? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå