Gå til innhold

E92 335i VTT2+

R3dnax
 Share

Anbefalte innlegg

Injen inntak ville jeg ligget unna, det suger varmluft fra motorrommet.

d7og3wxvuz81gwnogo3k.jpg

Hvorfor ikke gå for Hartge, AC Schnitzer eller Hamann pakke med TUV godkjenning så får du pengene igjen når du selger bilen også, og slipper trøbbel med forsikringsselskap osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil som trenger bittelitt mer senk og andre hjul :wink:

Må være enig med en her. Tutene ble for store og så litt for japse ut. Så litt trangt ut i utsparingene i fangeren.

Ang. filter så er jeg veldig fornøyd med AFE på Z4en.

Og du har jo litt mer å velge mellom ser jeg:

http://www.modbargains.com/BMW-E92-Intake.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Injen inntak ville jeg ligget unna, det suger varmluft fra motorrommet.

d7og3wxvuz81gwnogo3k.jpg

Hvorfor ikke gå for Hartge, AC Schnitzer eller Hamann pakke med TUV godkjenning så får du pengene igjen når du selger bilen også, og slipper trøbbel med forsikringsselskap osv.

Er litt usikker på hva annet som passer uten alt for mye krøll, jeg har som sagt active steering på bilen og med Injen så er det ikke noen store problemer å få plass til det. har også sett på AFE som Stigj nevner.. men aner ikke hvordan det er når man har active steering.. noen som har peil? Det er jo ikke slik at det vasser av plass nedi motor rommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hva annet som passer uten alt for mye krøll, jeg har som sagt active steering på bilen og med Injen så er det ikke noen store problemer å få plass til det. har også sett på AFE som Stigj nevner.. men aner ikke hvordan det er når man har active steering.. noen som har peil? Det er jo ikke slik at det vasser av plass nedi motor rommet..

Du kan jo vurdere å droppe det, N54-motoren er kjent for å ha problemer med høy temperatur og et "hot air" intake vil nok ikke hjelpe på det. Hvis du leser litt på f.eks bimmerpost er det delte meninger om det i det hele tatt er noe å hente av effekt av de forskjellige inntakene som tilbys, inkludert AfE sine som jo skal være av "cold air"-typen. Har du oljekjøler på bilen forresten?

EDIT: Dinan sitt inntak i karbonfiber er jo et alternativ også:

http://www.dinancars.com/shop/D760-0030-Carbon-Fiber-Cold-Air-Intake.aspx#page=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er orginalt oljekjøler på denne bilen, man får også en Performance luftinntak option til denne bilen.

Ikke alle varianter fra 2007/8 har oljekjøler. BMW Performance inntak er dessverre ikke tilgjengelig for 335i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...