trond67 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 For det første. Den bilen var drit kul Tror jeg hadde beholdt den original med det sorte. Men for morro skyld kan du jo lage en liten fotoshop så kan du jo se hvordan det blir seende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Blir vel omtrent slik, bare litt mere touring og litt mindre sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Lakk den helt ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Synes kanskje bilen ser litt "høyere" ut med sort nederst, men er nok tøffest i original tilstand etter min mening.. Siden det er et så bra eksemplar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Det er som det blir sagt her, at det som er lakkert mørkt blir litt borte. Jeg tror også den hadde virket lavere om den var i samme farge helt ned. Men det er det med og holde den original da.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Det er jo en original "option" da, så ville ikke tatt det så hardt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 tror jeg ville prøvd med folie kansje . ..da e d jo bare å dra den av visst du plutseli får nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hm, den var tøff... En så flott orginal bil, er ikke lett å "tukle" med. Men visuelt sett hadde det vært en opptur selvsagt. Syns forøvrig de bilene som har en kontrast farge på skjørtene er stilige, er de en del av nurburgring pakken? Jeg stemmer folie, så kan man alltids gå tilbake. en så flott orginal bil er det er terskel å begynne å lakke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Prøver folie tenker jeg. Kontrastfargen var standard, lakk helt ned var som sagt "option" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 redd du kanskje får det "ombygd" preget.. siden det skal være annen farge nederst originalt? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Ja, og det skal det ikke bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 prøv med folie, jeg tror det blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Originale BBS motorsport 8,5 og 10x19, redd for at det ble for voldsomt, men ser egentlig greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Så gromt ut men på den bilen ville jeg hatt det originalt. Nå ble den litt rånete. Men fortstatt nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Så gromt ut men på den bilen ville jeg hatt det originalt. Nå ble den litt rånete. Men fortstatt nydelig bil:) Ja er veldig i tvil, blir vel mest sansynlig throwing star på denne. Må bare shine de opp først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå