KingB Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 E34 kler egentlig ikke større enn 18"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Personlig synes jeg at man må ha step-lip for å kunne kle 19" på E34. Samt synes jeg (igjen, helt personlig) at denne typen hjul blir litt for "moderne" for E34. M-Parallel for eksempel, sitter jo som et skudd på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Sier meg litt enig med gutta over her om at det blir litt for stort, også som Hafsmo påpeker at, ja det blir for "moderne" for denne. Men sier det igjen, fy for en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 john, jeg synes de gjør seg best med orginale felger og litt mer gummi. Denne bilen er kjent for sine gode kjøreegenskaper, synd å tulle med sånt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Men har aldri sett en F11 med de felgene så du kan jo hive de på den, hadde vært morro å sett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Jeg synes de felgene passet kjempe fint på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Sier meg litt enig med gutta over her om de blir litt stort, også Hafsmo påpeker at, ja det blir for "moderne" for denne.Men sier det igjen, fy for en bil + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Det blir disse frem til originalene er pusset opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Men har aldri sett en F11 med de felgene så du kan jo hive de på den, hadde vært morro å sett:) Jeg har bestilt slike til f11'n, måtte ha annet innpress, tror det kommer til og bli fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Men har aldri sett en F11 med de felgene så du kan jo hive de på den, hadde vært morro å sett:) Jeg har bestilt slike til f11'n, måtte ha annet innpress, tror det kommer til og bli fint Det tror jeg blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 dette er vel den peneste org m5en innpå her men hvis eg skal pirke på noe så må det være m-emblemet bakpå, det passet ikke inn uten 5 tallet, og det står feil plassert også. her er sånn det skal være plassert http://www.e34m5.se/forum/modellbeteckning.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 dette er vel den peneste org m5en innpå her men hvis eg skal pirke på noe så må det være m-emblemet bakpå, det passet ikke inn uten 5 tallet, og det står feil plassert også. her er sånn det skal være plassert http://www.e34m5.se/forum/modellbeteckning.asp Femtallet er på vei, og det MÅ flyttes, jeg ser jo det Ps! Fikk forresten tak i alpina 9 og 10,5x18 i dag Og de skal på 540'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 dette er vel den peneste org m5en innpå her men hvis eg skal pirke på noe så må det være m-emblemet bakpå' date=' det passet ikke inn uten 5 tallet, og det står feil plassert også. her er sånn det skal være plassert http://www.e34m5.se/forum/modellbeteckning.asp Femtallet er på vei, og det MÅ flyttes, jeg ser jo det Ps! Fikk forresten tak i alpina 9 og 10,5x18 i dag Og de skal på 540'n det blir meget bra, alpinaene sitter så godt i den dimmen på e34 kjøpte du nye fra der eg linket til eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå