Kristian Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 10/10 det der John! Samme som jeg hadde på min originale 94mod m5 nürburgring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Takk for det, ja de kler bilen virkelig godt. Ps! fare for at 540`n ryker i helga, la den ut på finn, og det har vært et utrolig trøkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Fuck.. Jeg har hatt den i tankene når enern ryker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Er jo ikke solgt enda da..... har vært over 500 visninger på 3 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 e34 m5... liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Fuck.. Jeg har hatt den i tankene når enern ryker.. du bør absolutt vurdere den en gang til, er bare så utrolig fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 er du lei m5en allerede? lett kjøpt den hvis eg hadde plass til 2 biler i verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 er du lei m5en allerede? lett kjøpt den hvis eg hadde plass til 2 biler i verkstedet Nei, har bare kommet over noe annet veeeeldig gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Oi denne kunne jeg tenkt meg egentlig. Sjeldent pen denne! Men blir hardt å skille seg med e38 også. Er midt i oppussing av leilighet så er vell ikke lureste jeg kan gjøre å bytte bil nå : p håper den kommer i gode hender da ! Denne fortjene å forbli original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 er du lei m5en allerede? lett kjøpt den hvis eg hadde plass til 2 biler i verkstedet Nei, har bare kommet over noe annet veeeeldig gromt Si det, si det!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Skal du selge denne også? den bilparken din bare krymper og krymper den Johnja :S :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Vi får sjå om det blir no salg da..... Ellers så minker nok ikke samlingen, men den blir nok heller byttet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Hvordan går det her? Ble den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Solgte denne tidligere i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå