Lapin Kulta Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Grattis med nydelig bil! Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Gratulerer med skikkelig kjøremaskin! drømmebil dette, såg meget strøken ut! Ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Grattis med nydelig bil! Pris? Takk skal du ha. Pris..... skal du kjøpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 utrolig flott bil! gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Flott! kjempe flott M5! Orginale av disse er ikke dagligdags lengre! Jeg håper du tar godt vare på den og holder den orginal å fin! Strøkene eksemplarer står det respekt av synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Grattis! Ser utolig strøken ut den der. Satser på at jeg får sett og hørt den fise rundt utpå Røyse etterhvert:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Her kan du lese litt om vedlikeholdsbiten, hehe... http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... %3A+BMW+M5 Dette er jo et vrak, så ikke sammenlignbart med din strøkne kjerre, men dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Likte spesiellt den her: Ruinous. Lovely. But Ruinous. hahaha... Men jeg skal spytte inn noen hundrelapper når noe stort ryker, for det er herlig at folk kjører slike biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Likte spesiellt den her:Ruinous. Lovely. But Ruinous. hahaha... Men jeg skal spytte inn noen hundrelapper når noe stort ryker, for det er herlig at folk kjører slike biler Nå syns jeg egentlig dine meninger bare blir tullete, skjønner ikke helt hva du mener. Jeg er så heldig jeg, at jeg har økonomi til denne bilen, og til 540'n som er full renovert. Og mine andre hverdagskjøretøy. Kan ikke tenke meg at jeg noensinne kommer til og be deg om penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Likte spesiellt den her:Ruinous. Lovely. But Ruinous. hahaha... Men jeg skal spytte inn noen hundrelapper når noe stort ryker, for det er herlig at folk kjører slike biler Nå syns jeg egentlig dine meninger bare blir tullete, skjønner ikke helt hva du mener. Jeg er så heldig jeg, at jeg har økonomi til denne bilen, og til 540'n som er full renovert. Og mine andre hverdagskjøretøy. Kan ikke tenke meg at jeg noensinne kommer til og be deg om penger +1 dette blir bare fjas. Det koster å ha ///M bil, sånn er det bare uansett hvilken modell det er. De fleste som har sånn bil er innforstått med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Og selvfølgelig, gratulere med et nydelig eksemplar av m5 touring johnja:) skjønner at det er e34 som er i skuddet nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Denne figuren, Erebus, må jo ha hatt noen særdeles uheldige opplevelser med bilhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Det er ikke umulig:) jeg har hatt to stk e34 m5'er, en 91modell og en 94modell nurburgring utgave, begge originalbiler. strålende fornøyd med begge to.. e34 m5 er fortsatt en av mine favorittbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Kristian, hvor mye koster det å bytte EDC, samt E-H selfleveling suspensionen her i norge? Samt Nurburgringopphenget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 edc er det på alle m5 touringer og sedan 3.8, og "nurburgring understellet" som mange kaller det, er egentlig bare 9" felg bak, 20mm stabstag bak, og edc bryteren hvor en har normal og sport som stiver opp dempere. og etter 6.94 har ALLE m5 de store bremsene uavhengig av "nurburgring" understellet" nye edc dempere koster vel ca 7k per demper ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå