Ballder Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Ei fi##e som sinker trafikken er ikke akkurat no mer turn on enn en pikk sinker trafikken.. Intelligent... dagens visdomsord... x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Da avslutter Fredrik og Ballder diskusjonen, og så fortsetter vi med det tråden handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Ei fi##e som sinker trafikken er ikke akkurat no mer turn on enn en pikk sinker trafikken.. Så du mener at norges fraktmenn og kvinner kun er sinker og hinder i trafikken? Selv synes jeg at hun virker litt usmakelig.. Men hun har da "guts" til å stå frem som den hu er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Dere har kanskje lenge sett frem til rapporten fra vårt første ordentlige møte? Vell.. nå ligger artikkelen ute på broom.no... http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 12291.html Haha. Du er noe for deg selv, H_c. Jeg har jo fulgt med i "vorspielet" til dette, og det er helt fantastisk at du faktisk skriver en artikkel om henne etter alt det der. Du har guts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Ei fi##e som sinker trafikken er ikke akkurat no mer turn on enn en pikk sinker trafikken.. Så du mener at norges fraktmenn og kvinner kun er sinker og hinder i trafikken? Ikke alle, men du finner dem over alt. Legge til at det er minimalt med sinker hva angår trailere i forhold til hverdagsbilene, men det er så mye enklere og komme forbi en yaris kontra en FH16 på enkelte strekninger. Selv synes jeg at hun virker litt usmakelig.. Men hun har da "guts" til å stå frem som den hu er.. Jenta har jeg ingen problemer med, men måten enkelte ting kommer frem i media på bare fordi det er "utradisjonelt" og "tøft/sprekt gjort" osv. faller meg mindre i smak. Men... Slikt som selger da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Folk synes det er harry med kvinnfolk bak rattet, jeg synes det er sexy med spreke kvinnfolk bak rattet på en trailer, blir bare mer og mer av det Bra med jenter som har bein i nesa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Ikke alle, men du finner dem over alt. Legge til at det er minimalt med sinker hva angår trailere i forhold til hverdagsbilene, men det er så mye enklere og komme forbi en yaris kontra en FH16 på enkelte strekninger. Utfordringen her er at vi har et transportbehov som ikke kan dekkes på andre måter. Jernbanen er for dårlig utbygd, og altfor ineffektiv, det må ut på bil på et tidspunkt uansett. I tillegg til dette har vi jo da altså søppelveier som er årsaken til problemene, det er ikke trailerene i seg selv som er problemet. Vi må skylde på våre folkevalgte, ikke trailersjåførene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Slo hu deg kje ner H_c???? trodde du va dau idet du gjekk inn i "Hyttå"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Ikke alle, men du finner dem over alt. Legge til at det er minimalt med sinker hva angår trailere i forhold til hverdagsbilene, men det er så mye enklere og komme forbi en yaris kontra en FH16 på enkelte strekninger. Utfordringen her er at vi har et transportbehov som ikke kan dekkes på andre måter. Jernbanen er for dårlig utbygd, og altfor ineffektiv, det må ut på bil på et tidspunkt uansett. I tillegg til dette har vi jo da altså søppelveier som er årsaken til problemene, det er ikke trailerene i seg selv som er problemet. Vi må skylde på våre folkevalgte, ikke trailersjåførene. Helt enig, men dessverre er det enkelte tungtransport sjåfører som overhodet ikke vil være med på og avvikle f.eks store ansamlinger med kjøretøy bak seg på disse møkkaveiene. Det er disse som setter sinnet i kok hos mange, og en og annen gang resulterer dette i total tragedie. Ikke at første mann i køen er automatisk årsaken til en eventuell ulykke, men han/hun er en klar medvirkende faktor for at ting ble lagt til rette for en ulykke.. Ble en total avsporing dette. Første innlegget mitt var egentlig ikke så seriøst ment, men men.. Anyway.. Dama rygger nok lett meg i senk med full lengde på vogntoget, og det med bind for øya. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Fin scania hu har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Haha, noen muligheter for å høre foranledningen til denne reportasjen her? Hva "gikk galt" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Fin scania hu har "Billinsky" er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Harry. Hvorfor gjøre så ekstremt mye ut av det? Tatoveringen etc... Smakløst. Smak og behag er vanskelig å diskutere. Jeg har temmelig stor respekt for folk som tør og vil gjøre en forskjell når det gjelder å bygge seg opp en karriere og gjennomføre noe med stil. Hvorvidt jeg deler deres stil og smak er en helt annen sak. Det er nok ikke mange som husker "Cowboy-Laila" her inne, men stil har hun selv om mange vil mene at stilen er gjennomført harry. Stikkordet er imidlertid nettopp "gjennomført". Hver mann sin stil og noen er bedre enn andre til å ta den helt ut... Nettopp. Alt som er gjennomført er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 mere bein i nesa en rimelig mange her inne tenker jeg,å hvis man blir grinete av at en lastebil kjører litt sakte,kan man sette igjen bilen å gå.Eller se på sin egen kjøre stil før man klager på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Haha, noen muligheter for å høre foranledningen til denne reportasjen her? Hva "gikk galt" ? +1! Ble veldig nysgjerrig her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå