Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hun hadde fått den, MILF! Man, I Love Fishing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Haha, noen muligheter for å høre foranledningen til denne reportasjen her? Hva "gikk galt" ? +1! Ble veldig nysgjerrig her nå Vel.. Det startet med dette.. "Se nå, sant, nå har hele familien her vert på fetrie i danmark en uke, Og der nede på veien er fartsgrensen 130, men alle ligger i 140, og jeg lå i 190.. med andre ord, alt zafiraen gikk.. Og, alle lastebiler og CAMPINGBILER ligger i høgre felt, OG!!!!!! det er skilt som soier at lastebiler ikke har lov å kjøre forbi hverandre. Brukte da i dag drøye 2,5 timer opp fre legoland til hirtshals MIDT PÅ DAGEn med masse trafikk på veiene... SÅ!!! så kommer vi av ferjen, og svarte satan i hellvete hele veien er fylt opp med IDIOTER som skal kjøre 60 i 80 sone, OG trailere og bobiler over faens alt!!!!! Og går det ann å kjøre forbi noen plass?? NEI!!!!!!! for i mot kommer det akurat like mange trailere, biler og bobiler.. satan jeg skal ALDRI ALDRI ALDRI ha hytte på sørlandet.. og hvorfor i hellvete kan man ikke bygge litt bredere veier og tofelts veier her i norge og?`???????? FIRE!!! fire timer fra kr.sand, og da kjørte jeg til og med i KØ på den nye flotte veien mot feda også!!!! SATAN!!!!!!!!! Og som om ikke alt dette var nok så skulle ungene på do på lyngdal inn, og når jeg parkerer på den VANLIGE plassen min kommer det ei mørkhåret snopen trailerjente bort, "dette er lastebilparkeringen"!!! "SOM DU SER JENTA MI, SÅ GIR JEG FINT FAAAEEEENN i det!!!!" Og når jeg kom ut igjen så stod hun der med tre trailergutter også.. SATANS TAPERE!!!! " Å så kom trailermyggen med det her.. : "Tusen takk for koselige, oppmuntrane innlegg ang meg, lastebilen minå ikkje minst tatoeringen min:) E så kjekkt med smilande blie folk så har goe å hjelpsomme holdningar i trafikken, så ikkje stresse seg opp i turist tiå, å så e behjelpelige øve for oss i storbilane med å laga plass så me kan øve holda kjøre å kviletidene våres, då blir kundane og fornøyde når der e varer på plass i butikk å lager te rett tid, sko ønska adle va så hjelpsomme å snille som dokker e her inne:))) Tror det va blindeskolen så va dommere i de konkuransane eg stillde i med bilen min, va vel derfor eg fekk premie, å tatoeringen e ett minne om ein bil så oppfylde min stysste drøm, men så blei totalt knust i ei ulykka eg ikkje e skyld i at eg øvelevde, så syns det e greit at folk ikkje kritisere noge eller nogen før de vett grunnen for at ting e gjort, å selvfølgeligt så vett jo dokker kem så skaffe te butikkane alt dokke måtte trenga:)))) Nei adle sko vært som dokke, så verkeligt sette pris på, å respektere sånne som meg, takk for det:))))))))))))))))))))))" Å så va det ein aen trailerdude som kom med det her.. "H_c: du må være innavla å tilbakestående, prøv å bruk den lille hjernen din til å forstå at hadde det ikke vært for lastebilene så hadde ikke du fått drivstoff på bilen din engang, heller ikke kunne du bare gått som en selvfølge inn på butikken å handlet mat engang. Du har bare å flytte deg til hælvete langt unna når du er så innsnevra at du parkerer den lille kassa di på fire små hjul der hvor det er trailerparkering, trenger ikke å merkes opp noe sted, for hvis du har littegranne syn så burde du faen meg klare å se såpass. Vi trenger ikke dophuer til å parkere der vi skal stå. Du kan jo prøve å parkere slik den dagen jeg kommer for å ta lovpålagt pause, for da har du bare å flytte deg. Hva faen har du å drive å stresse å kjøre fort etter a, er vel ikke underlagt kjøre og hviletid du vel, å det er nettopp slike innkompetente idioter som deg som er farlige i trafikken. Du trodde nok du var litt av en barsking liksom når du ikke flytta deg når monica sa fra til deg, men synd at det ikke var en av de virkelig hissige sjåførene som skulle parkere der for da hadde du faen meg fått se lyngdal fra lufta." Å så va det ein te trailerdude som måtte ut med litt aggresjon.. "Hei Homo-Cato. (h_c) Du er faktisk den største taperen jeg har vært borti. Gratulerer. At en så dum person i det hele tatt klarer å kjøre en bil er meg en stor gåte. Men når man ser at du kjører en sliten Opel så skjønner man jo noe mer. Verste er at jeg skal vedde på at du synes den er tøff. Ser at du syntes du kunne være tøff kar mot denne Monica som irettesatte deg, men du burde prøve det samme med meg. Er helt sikker på at jeg skulle fått bæsjen til å sprute ut i trusa di i løpet av 30 sekunder. Det vil si det som var igjen av trusa." Å så et lite tilbakeslag fra Hc.. "jeg har vert uten pc i noen dager, så har ikke fått svart her før nå.. Og meg og K.goa har inne har diskutert litt hva jeg skal svare.. Så sa vil jeg egentlg bare begynne med å si at Truckere, (det vil si trailersjåfører) har lavere status i samfunnet enn de som selger magasinet ASFALT!!!! Og så gir jeg fremdeles mange år etterpå FAEN!!! i om jeg parkerer på den usynlige og uoppmerkede trailerparkeringen deres... Og en ting til, hvorfor i hellvete skal dere jenter i guttemiljøer ha en eller annen "ulykke" bak dere? eller en spontanabort i fylla? Eller, ååå kjeresten min slo meg.. åååååå eg va i ei ulykka så pregde meg, eg tatovere traumene vekk.. Jeg skal ikke si at det er trailersjåførene sin feil at de sperrer hele sørlandsveien, for det har de smale og elendige veiene skyld for.. MEEEEEN, lure som de er med hårfestet rett over øyenbryna, så tror de automatisk at de er DEM vi kjefter på.. MEN:. dette er klassiske ekempler på slle folk som har blitt mobbet på skolen, mog som i sitt voksne liv plutselig får litt makt, og vipps, så skal de ta igjen på alle med sommel, vingling, og IKKE FAEN OM DU SKAL FÅ KJØRE FORBI MEG; selvvsagt skal de i første ,mulige nedoverbakke og forbikjøringsplass gi på så røyken VELTER ut av de stygge eksosrørene på traileren sin.. og så sitter de der med enten mannapattene eller magen godt lent oppå rattet og humrer for seg selv, mens de med høgrehånden flikker frem WALKIE mikrofonen og klemmer inn og roper "BREAKER BREAKER"".. Å SÅ JÆVLA SØTT!!!! Og så, over til neste sak, og det er alle dere patetiske gutter som AUTOMATISK tar "trailermyggen" sitt parti her og sier fine og vakre og selvfølgelig FALSKE støttende ord mens dere runker dere blåe i håp om at hvis dere sier noe fint så kan dere kanskje kanskje få se puppene hennes eller hva faen dere fantaserer om... Det er å ta seg en makt-trip å klage på at noen parkerer på trailerparkeringen enten man er fin eller stygg.. Og så var der dere trucker tøffinger som ber meg si det til dere eller for eksmpel stå foran dere sånn at dere kan få "bæsjen til å sprute i trusa mi"?? Gjett hvor den bæsjen hadde blitt smurt inn etterpå?? Joda, rett i det tykke øyet ditt, HVIS jeg hadde funnet det mekllom alle valkene og kvisene du har i trynet.. Nok en gang.. Å SÅ SØTT OG NOBELT Av dere å stå opp for trailermyggen her.. Ærlig talt gutter, hun er en voksen jente dette klarer hun fint selv, det var i riddertiden når alle hadde hvit het og gik i rustning at kvinnene var så undertrykkte at de trenge menn som passet på dem.. nå klarer de seg selv... VÅKN OPP!!!! Og nå tenker muligens en eller to av dere at " hey, vi drar hjem til H_c og banker på døra hans og ser om han er så tøff da.." Og til det vil jeg si.. det trenger dere ikkke, jeg er tynn og liten, meeeen, vi bor i en politistat, og vi i den voksne verden her vi løser slikt ved å anmelde folk som kommer på dørene våre og skal ta oss. Og da blir det veldig spenende og se om dere klaretr å stottre frem en troverdig forklaring mens dere tenker så sikringene ryker i ett sett og ord som døøøøøøø, øhhhhh.. mmmm .. hmmmmmmgggg duuu... øøøhhhhhh, kommer ut av munnen deres.. Og når de har tatt fra dere lappen, jobben og TRYGDEN, så kan dere ENDELIG få jobb som selger for gatemagssinet ASFALT, og stige litt i gradene.. neste hgang jeg sier noe til dere så kan dere heller bare ta det til dere som normale folk, og ikke komme inn her med all verdens hevntanker og borforklaringer.. Nei, tre den feite taxi raua deres in i traileren, sett på DDE med sangen E6, og kos dere i hytta deres heller.. " Å så ein liden comeback fra Myggen.. "Ja nå tog det av her, når idioten va på plass, eller ka Eivind hc, kjekkt å veda ka drittsekkar eg har i nabolaget mitt, å vett nå kem eg IKKJE ska sleppa forbi på veien, å står du i veien for meg ein aen gong, så komme du deg garantert ikkje ud igjen, det kan te å me ett kvinnfolk fiksa, uden hjelp frå de mannlige sjåførane. Men som det e i denne bransjen i forhold te andre, så e faktisk adle kolleger, me støtte opp å hjelpe kverandre samma ka kjønn det e. Å ka eg tatoere på kroppen min å ikkje ska du drita i, e min kropp å mitt liv, å ser helst at du ikkje kalle meg JENTÅ DI.........................." Å så måtte hu komma med et lite comeback te.. "Nå sko an eivind hc pinadø dra inn puppene mine og i denne debatten, den syns eg va å trekkan litt vel langt, følte igroen der va dratt inn mer enn nok om meg allerede. E ingen så har tenkt eller sagt de ska dokka opp på dørå di, keffor sko de gidda å bry seg med det, å snakka om politi å anmeldelse, vett du ka æreskrenkekse e??? trur du ska tenka deg litt om før du skrive... Fekk ein mail igår av ein kjenning av deg, den va litt fine:))) Han e jævligt tøffe på nettet, men fy faen, e styssta pyså eg kjenne, rett å slett ei pingla sto der, hehehe, syns den va fine eg:)))) men vett jo kem du e eg og, å vett nøyaktigt kor du bur, me e jo nesten naboar, synd det då((" Å her va Hc ude igjen.. "lille myggen min.. hjerte hjerte.. Nå har jeg strengt tatt ikke kommet med noe personangrep på deg her inne, jeg har tatt hele trruckers klanen under ett.... Og det jeg har imot deg er at DU trodde du eide lyngdal inn, noe du ikke gjør.... Og forresten en ting til.. du som flere andre jenter drar frem en ulykke eller en spontanabort eller et eller annet som dere tror at gir dere BÅDE imunitet i alle diskusjoner, OG at dere selvsagt da skal VINNE alle diskusjoner.. ååå æ blei voldtatt i sjarken.. ååååå etc, er du med? Slutt med det.. alle kan ha ulykker.. Og utenom det så er det TOMMY som har lagt ut bilder av tatoveringen din, og det er jo han du har fått mail av også... Det som er greia ser du er at alle her inne allerede VET at jeg er en pyse og pingle.. så det gjør meg ingenting om han mailer det til deg.. og det gjør heller ingenting at du skriver det her.. Men hvis du hadde lest litt hva jeg skrev i postene over her så er du i en situasjon der du vil få en hel skokk av nirunkende soglende tjokke faener og skalla mongoer fra bryne som gjør hva som helst for å smiske seg inn på deg.. Er du med? I håp om å få se puppene dine eller hva faen de fantaserer om.. Så slutt og tro at meg og deg har en krig.. oki? Ps, hvis det MOT FORMODNING ikke skulle være tommy som har sendt mailen til deg, så beklager jeg det jeg skrev om deg her tommy, du vet jo at jeg elsker deg i virkeligheten,.. oki? Og angående puppene dine, så er det en ting du må lære deg først som sist jenta mi.. her inne har vi omtrent ingen begrep om hverken streker eller grenser.. sånn er det bare.. Så lenge det forblir her iallefall. jeg er bare litt lei av at folk kommer på døren min hele tiden og skal "ta meg" for noe jeg har skrevet her inne.. Det var derfor jeg denne gang ba fint om at det ikke ble gjort denne gang.. " Trailerdude nr 1.. "Tydelig at det er H_c som har en hjerne som ikke er helt utviklet enda. Når du er så eplekjekk i kjeften å skal gjøre et tappert forsøk på å leke "barsk" ovenfor ei jente samt at du begynner å bable om oss som kjører lastebil skal ha så lav status så burde du vel skjønne selv at det er jo nettopp du som har lavest status med tilhørende dophue. Å kommer det noen på døra di så da skal du liksom rope hjelp hjelp politi, kommer voksne menn å skal snakke til meg. Hvor patetisk å småelig går det an å bli a???? Dem som er svære i kjeften til kvinnfolk slik som du er, er også som regel de som bruker å slå damer også, men blir møkkredd hvis dem må konfrontere med en mann. Å du må mer enn gjerne prøve å stå på lastebilparkering den dagen jeg kommer å skal ha lovpålagt hvile, etter jeg er ferdig med deg så kan jeg garantere at du våkner opp på nærmeste sykehus med skade på hjernen, for meg kødder du faen ikke med. Du som attpåtil må sitte å diskutere med en annen om hva du skal svare her inne, du klarer jo faen meg ikke å tenke selv engang. Å du er passe DUM i hue når du prater om feite taxi raua å hengemager, samt stor i kjeften til Monica, å hvis jeg føler for å komme på døra di så bryr ikke jeg meg noe om det finnes politi, for da er det for seint å rope hjelp hjelp. Er ikke alle lastebilsjåfører som har hengemager å feite rauer, da tar du skammelig feil. Mange av oss som har mer fysisk styrke i armene enn du har i kjeften, å den dagen en av oss tar litt hardt i deg så kommer du til å gråte som et lite barn, for da plutselig går det opp for deg hvilke krefter mange av oss har å at du attpåtil har terget oss på deg. Hadde du hatt noe som helst mannlig over deg så hadde du bedt Monica om unnskyldning for alt det lite gjennomtenkte du har sagt til henne, å all den tid du er stor i kjeften til ei dame så må du regne med at vi normale mannfolk reagerer. Såpass hannkjønn kommer du aldri i nærheten til å bli noen gang, for det er du altfor dum i hue til å bli. Håper du står på lastebilparkering når jeg kommer å skal ha lovpålagt hvile for da sperrer jeg den lille blikk kassa di på fire småhjul inne, også skal du få stå ansikt til ansikt med meg å prøve å være storkjefta, så vil du se at det er ikke alle det er like lurt å sette seg opp mot. " Å så dukka det opp et bilde.... Kan egentlig holde på i en evighet her.... Men iallefall så var det en liten diskusjon,.,. Men som alle vet nå så har de tydeligvis blitt venner" igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hahaha Herlig underholdning! Trailersjåfører irriterer meg KUN når de prøver å kjøreforbi hverandre i firefelten, ellers så har ikke jeg noe imot dem! Diskusjonen der sank jo til og med under noen av diskusjonene her på Bimmers, og det skal mye til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 tar bare en halv evighet å forbikjøre hverandre... også spruter det stein og sand all over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 tar bare en halv evighet å forbikjøre hverandre... også spruter det stein og sand all over... Danskene har et beskrivende uttrykk for dette... "elefantvæddeløb". Jaja... det skal jo litt til for å synke på et lavere nivå enn vi har prestert her inne noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hahahhaha, den diskusjonen der får wicky-Fredrik striden til å fortone seg som en kjærlig middagssamtale mellom nyforelskede 19-åringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Fant forresten den hellige gralen: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=20760 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Etter å ha lest litt i den tråden så sitter jeg igjenn med en følelse jeg ikke helt klarer å kjenne hva er... enten så føler jeg at IQ-en min svinner bort av å lese den svært så intelektuelle samtalen de har, eller så føler jeg meg kanskje plutselig ekstremt smart i forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Lo godt av denne referansen til horer i trailere: " 30.07.2011, 11:39:15 1526 meldinger En vil IKKJE "stikke" innom i ei trekkvogn........reina fiskeriet inni der. haling og dra-ing " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hvorfor har så og si alle lastebil sjåfører navnet på bilen sin? Kjenner de bilen sin så dårligt at de må letete etter navnet sitt og si DER VAR DEN JA, Eller er det så mangen like lastebiler at det er lett å ta feil? eller snakker vi om ordet IQ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 tar bare en halv evighet å forbikjøre hverandre... også spruter det stein og sand all over... Det er en ting, en annen ting er at på vintern så kan du banne på at man går tom for spylerveske når man ligger bak en sånn og ikke kommer forbi! Godt jeg har en bil som sparker greit ifra seg så man kan komme seg kjapt og trygt forbi! I Danmark har de hatt motorveier så lenge at de har begynnt å få uttrykk for det, ikke mye av det her i Norge som vi har hatt det man kan kalle motorvei i knapt 10 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Fant forresten den hellige gralen: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=20760 En ting og si, hysterisk morsom lesning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Fant forresten den hellige gralen: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=20760 En ting og si, hysterisk morsom lesning. Ja... det står mye morsomt på trykk i Trim-4-eldre forumet. De har også en genial oppdeling på subforaene: "Generelt" - Diskusjon om alt og ingenting, "Bullshit" - Useriøse diskusjoner holdes her... samt "Teknisk", "Bilstereo", "Kjøp og salg" og "Forslag". Mest useriøse diskusjoner om alt og ingenting med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Fikk meg en god latter av T4E ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Fant forresten den hellige gralen: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=20760 En ting og si, hysterisk morsom lesning. Ja... det står mye morsomt på trykk i Trim-4-eldre forumet. De har også en genial oppdeling på subforaene: "Generelt" - Diskusjon om alt og ingenting, "Bullshit" - Useriøse diskusjoner holdes her... samt "Teknisk", "Bilstereo", "Kjøp og salg" og "Forslag". Mest useriøse diskusjoner om alt og ingenting med andre ord... Jeg har vert innom daglig på T4E siden forumet ble opprettet for sikkert 10 år siden (det het først "shells angels" etter at de som startet det, var en gjeng som pleide å henge på den lokale shell stasjonen, men de ble kontaktet av en MC klubb, som ikke hadde så mye til overs for navnet, så det ble endret) å jeg tror ikke jeg kan huske at det er en eneste tråd der inne, som ikke har sporet av, og takhøyde på forumet, nei det har vi ikke sett. Her er en til legendarisk tråd, som handler om H_C som prøver å selge skinndressen sin. http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 604#183560 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå