Gå til innhold

Min LeMansblå E91 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte i fjor med 16" vinterhjul, og det ene var tydeligvis punktert. Har derfor hentet meg nye felger idag. ACS felger i 8.5x18" ET43. Innpresset er altfor høyt egentlig, så blir 25mm spacer bak og 20mm foran.

Prøvemontert:

IMG_1087.jpg

Hehe, høyt innpress ja!

IMG_1084.jpg

Beklager bildekvaliteten :oops:

Edit: Det er en del kantsår på de, så lurer på å gå over de og lakke de på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Har bestilt meg nye tårnlager med camberjustering slik at det blir mulig å få på de nye felgene som kommer. Og så blir jeg nødt å ha hvertfall -2.0 i camber for å få på felgene bak, så da må jeg nesten ha litt mere camber foran for at det ikke skal se helt teit ut :P

cpe90_fs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt lei av å vente på felgene nå... De som pulverlakkerte de hadde klart å fått litt oransje pulver ilag med det hvite sånn at de ble litt oransje-prikkete. Nå har det tatt over to(!) uker siden de skulle lakkeres om igjen, så jeg begynner å bli veldig utålmodig.

Ellers sprengte jeg subben for litt siden :P den var designet for litt større kasser, så den stod plutselig bom fast når jeg guffa på litt. Idag var jeg og handlet en ny 10", og fant da ut at den jeg hadde var 12". Har aldri målt den så gikk egentlig bare utifra at den var 10". Så da måtte jeg lage en ny plate til kassen og trekke den om igjen.

Valget gikk på en DLS 10". Meget fornøyd så langt, mindre brumling og mer kontant bass.

DSC_0336.jpg

Vi var tre stk som reiste til Sverige på tur på Oij Oij sitt Royal Fitment-treff. Var kult å møte gjengen fra østlandet, rimelig høy standard på bilene deres :) Det var mange kule folk og biler så det blir definitivt en tur til neste år også!

Skyssen vår bort dit:

0SdCL.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...