Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med senkeskåler vil fjærene sitte 10-15mm lenger oppe i forhold til før. Da vil demperen gå 10-15 millimeter lenger inni også. Dermed lettere å bunne. Hvis jeg justerer opp høyden så har det jo ingenting å si, da blir alt likt. Men da er det jo ikke vits med senkeskåler :P

Jeg er egentlig fornøyd med høyden nå. Om den skulle vært lavere hadde jeg kjøpt luft.

• Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Med senkeskåler vil fjærene sitte 10-15mm lenger oppe i forhold til før. Da vil demperen gå 10-15 millimeter lenger inni også. Dermed lettere å bunne. Hvis jeg justerer opp høyden så har det jo ingenting å si, da blir alt likt. Men da er det jo ikke vits med senkeskåler :P

Jeg er egentlig fornøyd med høyden nå. Om den skulle vært lavere hadde jeg kjøpt luft.

Hehehe... Viss du absolutt villa ha prøvd å få den lavere, kunne du fått låne noen toppmonteringer av meg. De gir ca 20mm ekstra. Både fjæringsvei og høyde. ;) hehehe...

Men tror nok det er greit som det er. Eneste fordelen med å putte på de senkeskålene er viss som på min du har problemer med at felgene tar i mutteren på coiloverene. Da får di jo den lenger opp, men samme høyde og fjæringsvei. Men dere har jo bare 19t hjul :lol: hehehehe.. så det er jo mye å gå på. Hihih... :D

Skrevet

Hehe, er fornøyd med høyden som den er. Hvis jeg går lavere må jeg ha mye mindre dekk på. Dessuten komme rjeg frem over alt nå :)

Men kanskje jeg får behov for de skålene når jeg får de nye felgene.. De er jo 9.5" framme..

• 3 weeks later...
Skrevet

Skjer ikke så mye med bilen for tiden. Har en ny 3D leppe liggende siden den andre jeg har var knekt når den kom i posten. Bestilte nye dekk til bekfelgene også så det blir 225/35 på 9.5x19" og 265/30 på 11x19" :) Dekkonline var meget kjappe denne gangen, sendte bestilling på lørdag og de kommer på døra imorgen!

Holder på å flytte så monterte skiboksen. Syns det ble litt kult med sort skiboks og sorte felger :P

IMG_1057.jpg

IMG_1058.jpg

Skrevet
Bilen ser jo lavere ut med skiboksen, så den må du jo bare ha på :P

Mangler bare soten fremme no eller?

Mangler film på siderutene ja :P

Lakk den ski boksen blå, og få på de 7er hjula igjen!!

Sorte felger var ut i 2010 det ! !

Hehe, boksen blir nok sort. Felgene er bare lånt midlertidig til jeg får de nye felgene mine. De nye er hvite :)

Skrevet

Har ikke fått bilder av de selv enda. De er hos pulverlakkerer nå, så satser på å få de i begynnelsen av august :)

Skrevet
Pen bil, hvor kjøpte du den sorte grillen? Leter etter men finner bare til e90, er kanskje lik på e90/91?

Lik grill på e90 og e91. Jeg har den orginale sorte grillen som BMW selger, synes den er finest. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...