Gå til innhold

Min LeMansblå E91 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Med senkeskåler vil fjærene sitte 10-15mm lenger oppe i forhold til før. Da vil demperen gå 10-15 millimeter lenger inni også. Dermed lettere å bunne. Hvis jeg justerer opp høyden så har det jo ingenting å si, da blir alt likt. Men da er det jo ikke vits med senkeskåler :P

Jeg er egentlig fornøyd med høyden nå. Om den skulle vært lavere hadde jeg kjøpt luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med senkeskåler vil fjærene sitte 10-15mm lenger oppe i forhold til før. Da vil demperen gå 10-15 millimeter lenger inni også. Dermed lettere å bunne. Hvis jeg justerer opp høyden så har det jo ingenting å si, da blir alt likt. Men da er det jo ikke vits med senkeskåler :P

Jeg er egentlig fornøyd med høyden nå. Om den skulle vært lavere hadde jeg kjøpt luft.

Hehehe... Viss du absolutt villa ha prøvd å få den lavere, kunne du fått låne noen toppmonteringer av meg. De gir ca 20mm ekstra. Både fjæringsvei og høyde. ;) hehehe...

Men tror nok det er greit som det er. Eneste fordelen med å putte på de senkeskålene er viss som på min du har problemer med at felgene tar i mutteren på coiloverene. Da får di jo den lenger opp, men samme høyde og fjæringsvei. Men dere har jo bare 19t hjul :lol: hehehehe.. så det er jo mye å gå på. Hihih... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er fornøyd med høyden som den er. Hvis jeg går lavere må jeg ha mye mindre dekk på. Dessuten komme rjeg frem over alt nå :)

Men kanskje jeg får behov for de skålene når jeg får de nye felgene.. De er jo 9.5" framme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skjer ikke så mye med bilen for tiden. Har en ny 3D leppe liggende siden den andre jeg har var knekt når den kom i posten. Bestilte nye dekk til bekfelgene også så det blir 225/35 på 9.5x19" og 265/30 på 11x19" :) Dekkonline var meget kjappe denne gangen, sendte bestilling på lørdag og de kommer på døra imorgen!

Holder på å flytte så monterte skiboksen. Syns det ble litt kult med sort skiboks og sorte felger :P

IMG_1057.jpg

IMG_1058.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser jo lavere ut med skiboksen, så den må du jo bare ha på :P

Mangler bare soten fremme no eller?

Mangler film på siderutene ja :P

Lakk den ski boksen blå, og få på de 7er hjula igjen!!

Sorte felger var ut i 2010 det ! !

Hehe, boksen blir nok sort. Felgene er bare lånt midlertidig til jeg får de nye felgene mine. De nye er hvite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, hvor kjøpte du den sorte grillen? Leter etter men finner bare til e90, er kanskje lik på e90/91?

Lik grill på e90 og e91. Jeg har den orginale sorte grillen som BMW selger, synes den er finest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...