Frode D Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Med senkeskåler vil fjærene sitte 10-15mm lenger oppe i forhold til før. Da vil demperen gå 10-15 millimeter lenger inni også. Dermed lettere å bunne. Hvis jeg justerer opp høyden så har det jo ingenting å si, da blir alt likt. Men da er det jo ikke vits med senkeskåler Jeg er egentlig fornøyd med høyden nå. Om den skulle vært lavere hadde jeg kjøpt luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 ja selfølgelig jeg som tenkte feil:P har b14 selv og er storfornøyd;) laaav i hjulbuen men kommer meg over fartshumpene uten å ta neddi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Med senkeskåler vil fjærene sitte 10-15mm lenger oppe i forhold til før. Da vil demperen gå 10-15 millimeter lenger inni også. Dermed lettere å bunne. Hvis jeg justerer opp høyden så har det jo ingenting å si, da blir alt likt. Men da er det jo ikke vits med senkeskåler Jeg er egentlig fornøyd med høyden nå. Om den skulle vært lavere hadde jeg kjøpt luft. Hehehe... Viss du absolutt villa ha prøvd å få den lavere, kunne du fått låne noen toppmonteringer av meg. De gir ca 20mm ekstra. Både fjæringsvei og høyde. hehehe... Men tror nok det er greit som det er. Eneste fordelen med å putte på de senkeskålene er viss som på min du har problemer med at felgene tar i mutteren på coiloverene. Da får di jo den lenger opp, men samme høyde og fjæringsvei. Men dere har jo bare 19t hjul hehehehe.. så det er jo mye å gå på. Hihih... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Hehe, er fornøyd med høyden som den er. Hvis jeg går lavere må jeg ha mye mindre dekk på. Dessuten komme rjeg frem over alt nå Men kanskje jeg får behov for de skålene når jeg får de nye felgene.. De er jo 9.5" framme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Meget pen bil du har der! Har akkurat kjøpt en nesten identisk en som din selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Takk for det LeMans blå er en megen fin farge. Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Skjer ikke så mye med bilen for tiden. Har en ny 3D leppe liggende siden den andre jeg har var knekt når den kom i posten. Bestilte nye dekk til bekfelgene også så det blir 225/35 på 9.5x19" og 265/30 på 11x19" Dekkonline var meget kjappe denne gangen, sendte bestilling på lørdag og de kommer på døra imorgen! Holder på å flytte så monterte skiboksen. Syns det ble litt kult med sort skiboks og sorte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Bilen ser jo lavere ut med skiboksen, så den må du jo bare ha på Mangler bare soten fremme no eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Lakk den ski boksen blå, og få på de 7er hjula igjen!! Sorte felger var ut i 2010 det ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Bilen ser jo lavere ut med skiboksen, så den må du jo bare ha på Mangler bare soten fremme no eller? Mangler film på siderutene ja Lakk den ski boksen blå, og få på de 7er hjula igjen!!Sorte felger var ut i 2010 det ! ! Hehe, boksen blir nok sort. Felgene er bare lånt midlertidig til jeg får de nye felgene mine. De nye er hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Syyykt tøff med skiboksen! Når får vi se ny felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Har ikke fått bilder av de selv enda. De er hos pulverlakkerer nå, så satser på å få de i begynnelsen av august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Applaus for hvite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marca Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Pen bil, hvor kjøpte du den sorte grillen? Leter etter men finner bare til e90, er kanskje lik på e90/91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Pen bil, hvor kjøpte du den sorte grillen? Leter etter men finner bare til e90, er kanskje lik på e90/91? Lik grill på e90 og e91. Jeg har den orginale sorte grillen som BMW selger, synes den er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå