Gå til innhold

Min LeMansblå E91 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe takker :)

Ja det stemmer med innpresset, men hvis man skal ha 9.5 foran må man ha minimum ET35 for å gå klar fjærbeinet. Jeg har ET30 for å få litt klaring, da ET35 ble minimal klaring.

Hvis du kjøper 8.5 + 9.5 kan du kjøre 5-serie innpress både foran og bak med litt strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men er ikke sikkert jeg skal kjøre coilovers, så da spørs det hvor pent det blir med flush innpress og dekkstrekk :-k

Er det disse som heter Infinity?

Nei, det er sant. Det er finere med rette dekksider om man ikke har særlig med senk.

De heter Pro twin og er gått ut av produksjon. Men det er jo mange som selger CSL kopier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg skal ha senk, men har ikke peiling på hva som senker nok. Vurderer Hartge, H&R, Eibach osv. Redd for å handle fjærer og ikke bli fornøyd. Har hatt coilovers før, og det er perfekt å kunne justere på millimeteren slik man vil ha, men det var et billig sett på en billig bil. Føler det blir feil å handle 4-5000,- coilovers til en bil av dette kaliberet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg skal ha senk, men har ikke peiling på hva som senker nok. Vurderer Hartge, H&R, Eibach osv. Redd for å handle fjærer og ikke bli fornøyd. Har hatt coilovers før, og det er perfekt å kunne justere på millimeteren slik man vil ha, men det var et billig sett på en billig bil. Føler det blir feil å handle 4-5000,- coilovers til en bil av dette kaliberet :)

Det er akkuratt det som er problemet med fjærer, ingen garanti for at det senker nok. Ville heller satt av litt penger etter hvert og kjøpt bilstein, h&r eller kw coilovers, så vet du at du blir fornøyd :) Sikkert andre enn de som er bra også, men er de jeg har prøvd.

Steike kult vinter sett. Og ikke for gale strekk med 235/35 på 19x9,5 heller. :)

Takker. Regner med det går greit med 19" på vestlandsvinteren. Ja, det ble akkuratt passelig strekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Prøvde 10mm spacere bak idag, og det gikk dårlig :( Skjermen la seg nedpå dekket. Så jeg endte opp med 5mm spacere og med en hårfin klaring (fikk akkuratt en smørkniv mellom). Må ha muligheten til å ha med meg kompiser og skiutstyr til trekket uten problemer. Ble hvertfall bedre enn det var.

Noen dårlige iphone-bilder:

IMG_1217.jpg

IMG_1219.jpg

IMG_1220.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Flott vogn! :)

Greit med lav bil, så slipper man utgift på snøfres :applause:

Hehe ja, så lenge snøen er kald og lett :) Har en liten snøspade baki bilen i nødstilfeller.

Knall fin med vinter hjul :applause:

Hvor har du kjøpt disse mutterne ?

Ser ut som studs, litt informasjon som Magnus la ut i sin tråd.

Pinbolter:

http://www.ebay.com/itm/20-PCS-BMW-57MM ... 51&vxp=mtr

Studs:

http://www.ebay.com/itm/20PC-RED-ALUMIN ... 8c&vxp=mtr

Takk, Yngve :)

Stemmer at det er studs og muttere. Jeg har ikke kjøpt de som fizn linker til, men disse:

http://www.ebay.com/itm/20-DRAG-12x1-5- ... 7e&vxp=mtr

Studsene mine er H&R og kjøpt på GS Bildeler. Vil anbefale deg å kjøpe skikkelige studs hvis du skal være trygg på at det skal holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...