Gå til innhold

Min LeMansblå E91 - Solgt


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De er hvertfall til en overkommelig pris nå. Alle i Norge har jo automat :(

Jeg presonlig skjønner ikke hvorfor man vil ha automat i en sånn bil.

Jeg endte opp med en 335ia selv, var på leit etter manuell lenge.. nå i ettertid så angrer jeg ikke noe særlig står jo i kø hver eneste dag og når jeg vil kjøre litt aktivt så bruker jeg spakene på rattet.. dersom du går for en automat pass på at den har build etter 03/07 slik at du kan flashe alpina sin software på kassen.

Er ellers en fantastisk bil med masse muligheter for trim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angret sinnsykt sist jeg hadde automat, så kjøper ikke det igjen. Men det er jo en smakssak, selvfølgelig. Selv kjører jeg sjelden i kø så det er ikke et problem. Automat i kø er jo veldig greit!

Får bare håpe det kommer et fint eksemplar til salgs snart. Hadde jo funnet en, men den ble solgt med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hvilke krav du har da. Det ligger jo noen fine ute, men med litt høyere km enn det jeg hadde tenkt meg. Jeg søker bare opp til 80.000km, men vil helst langt under det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker jeg om i tyskland da. Finner ikke noe i Norge. Det ligger en 335iX ute på finn, med annonsebilde med en ølboks på panseret :lol: Ikke det beste salgstrikset!

Har litt lyst på denne, men den er gått litt for langt og har ikke skinn:

LINK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er nok bra den. Men jeg vil ikke ha 4-hjulstrekk eller rødt skinn. Hehe.

Og så trekker jeg meg litt tilbake når jeg ser bildene i annonsen; skitten bil på så og si alle bildene og ølboks på panseret. Får ikke det beste inntrykket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...