Tzunami Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Helsike at de har sperret nettet for alt mulig rart på jobben! jeg VET bilen din er veldig riktig, og har så utrolig lyst til å se disse bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Helt riktig E91! Bra jobba Så på facebook at en bilgruppe "Ultimate Klasse" posta bilde av bilen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Helt nydelig E91, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Helt perfekt i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Takk for det folkens \:D/ Får nok ikke montert soting på lyktene eller rutene før jeg har hatt turen innom SVV. Men blir bra når det først kommer på. Kult at de har postet bilde på Ultimate Klasse. Har faktisk subscribet der selv, men har ikke lagt merke til bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 En av få E9x som jeg har virkelig digget! Denne var bare helt sjukt pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 fet bil! hadde vært prikken over i'en med sota ruter fremme nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 OEM+ indeed Knallrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Synd du ikke kunne ha med denne i dag, utrolig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Takker Hentet bilen fra detailing idag og det ble sykt bra! Er helt en annen dybde og glans i lakken nå. Gleder meg til vårmønstringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Det blir bra, må se om jeg finner bilen din blandt resten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Fikk mail om at frontleppen var sendt idag, så tviler på jeg får den før vårmønstringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Denne her er så rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Fantastisk kjerre du har! tror nok den frontleppa kommer til å sitte som et skudd. Er spent på å se hvordan det blir med Lamin-x på frontlyktene, lurer litt på det selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå