Gå til innhold

Tjelle sin 740 e 38 KOM MED BUD :)

tjelle
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for kjappe svar :D måtte til slutt bare gi opp og bli hentet og hente bilen senerre. Når jeg sko til bilen og prøve igjen da ville bilen bilen starte, trengte bare start hjelp. Jekk og over batteri pollene bare for å være sikker har startet vær gang etter på nå :) skal skifte ut alle sikringe i bilen da disse er gamle og oppen tråd på de som hadde eir på samtlige.

Fikk og besøk av en kamerat, vi sko ut og filme litt. Han hadde skaffet seg Go pro kamera, men det varte ikke lenge vi sko filme Sauda-Haugesund kjørt i 5 min og kamera hadde dotte av :/ så vis noe ser eller hører om noe Go pro kamera i Sauda gi et pip vis det er noen fra Sauda på forumet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var for å prøve kamera :P kjekt med forskjelige vinkler og sånn. Du får si i fra vis du ser noen så kjøre rundt å sier at noen har funnet det. Er ganske sikker på at noen har tat det med seg. Var på veien fra brakkamoen til Saudasjøen det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

i det siste har det vært lite med 7eren da jeg har en preluden som har masse å gjøre, og hold en del på med båten min. har da fåt folie til inne og ytre lister som venter på å bli montert :D slenge med et dårlig mobil bilde av båten :D

bilde33.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt problemer med bilen nå, bensin tanken leker en god del over 20l huller er på oppsiden så må ned med tanken for å fikse det. så er mest gira på å få kjøpt en ny eg vett er bra så det bare er å montere denne opp. Er det noe som har en liggende som vill selge til meg eller vett om en?

Har og problem med acen ac kompresoren slår ikke inn an får bare 9 v inn til pumpa nor an skal ha 12 Hmm :/ mater in 12 da slår an inn og kjøler som an skal noen som har en ide på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet med solgardinet før jeg fikset det, at jeg målte bare 9volt, men da tror jeg problemet var at motoren til solgardinet satt fast, tror ikke det hadde noe med spenninga ellers å gjøre, men mener jeg har målt 9 volt en annen plass også :-k Send 740AV en PM å spør om han vet noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Får oppdatere litt små ting jeg har får gjort i det siste men ikke skrevet opp her.

bremse banda bak hadde sitt sine bedre dager, så disse ble skiftet i tillegg pusset jeg litt bremse skold og skiver og la på noe lakk der.

c94d254f.jpg

cd522690.jpg

har fåt sveiset på nye katalisatorer da disse har blit tømt fra tidligere eier. fikk bestilt noen å fant ut når disse kom at de var fra en E32 :/ så dette ble litt arbeid men var ikke så altforgale. tok da og sveiset over alle sveiser fra nor eg skiftet de bakre lyddemperene

0faa77a9.jpg

578f7241.jpg

c677cb4e.jpg

me litt for mange timer på ebay så havnet det i bestiling ny girkulle denne ble montert og sett på før den gamle ble komtert igjen, bestemte meg da at det blir skinkule jeg skla bruke.

48b19ade.jpg

tenkte eg sko prøve å lakere nyrene blank svarte. det er skumelt å tenkte så de ble demontert å begynt å matte ned. Disse ble så lakert svarte og montert litt før de var tørka litt ivrig :P fikk bare tat et bilde om kvelden ble fornøyd med dette men fant ut dagen etter på at dette måtte gjøres om igjen. sko vaske bilen så måtte eg jo prøve ka lakken tålte det var ikke mye, så må til å ta av cromen helt før nytt lag med lakk.

2d168e10.jpg

foliering av indre og ytre lister er og i gang. og den andre bilen holder jeg på å matte ned før lakk :P liten oppdaterign her fra. av slutter med noen stemnings bilder :)

893d9045.jpg

318218_10151168967031747_1176566123_n.jpg

IMG_0367.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft :) Hvordan fungerte den der girkula da? Var det lys i selve girkula også?

Jeg syns girkulla var søpel ikke god å bruke ble alt for høy og såg helt løje ut syns eg da :P nei var ikke noe lys i an heller. nå ligger an i samler støv oppå varktøy skapet på jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...