Skeie`s-528IA Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 syns og du ska beholde treverke det er på sin plass i slik bil... såg på bildene ud te å ver en virkele flott bil.liker disse glide maskinene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Føler også at treverket igrunn gjør en god jobb i denne bilen (nøttetre?) og at i en slik luksusbilflaggskip bmw så er treverket litt nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Denne var pen! Gratulerer med lukseriøs BMW! Hva har du tenkt å erstatte treverket med? Er bilen senket? Synes den så relativt lav ut både framme og bak? Hvilken motor er det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Flott bil! Lurer på det samme som HWelde, hva tenker du bytte treverket til? Treverk i bil er jeg generelt imot, blir veldig "gubbete", men på en slik stor kjerre som 7-serie og lignende passer det stort sett inn. Tror noe skikkelig mørkt og blankt treverk hadde passet, eventuelt sort pianolakk? Kanskje litt "forutsigbart", men fremdeles stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Flott bil du har fått deg, veldig pen farge.Også må jeg henge meg på dem som synes du skal beholde treverket. De fleste E38er jeg har sett som har fjernet treverket, synes jeg får en litt kjip 3-serie look. x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Flott bil! Lurer på det samme som HWelde, hva tenker du bytte treverket til? Treverk i bil er jeg generelt imot, blir veldig "gubbete", men på en slik stor kjerre som 7-serie og lignende passer det stort sett inn. Tror noe skikkelig mørkt og blankt treverk hadde passet, eventuelt sort pianolakk? Kanskje litt "forutsigbart", men fremdeles stilig! Det skal være mulig å male og lakkere treverket slik at det blir en perfekt imitasjon av pianolakk. Jeg ville heller ha gjort dette enn et eller annet med fake aluminium/titan/karbonlister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 ha listene som di er:) er en elle anna klokere en oss så kom på dette ska vær slik i en slik bil.. keep it that way:) ellers så kommer eg te å følge med i tråden din nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 En nydelig bil dette! Vurderte den når jeg skulle bytte ut E34n. Er vel gamlebilen til Jarle.T eller hva han het, her på.forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Flott bil! Lurer på det samme som HWelde, hva tenker du bytte treverket til? Treverk i bil er jeg generelt imot, blir veldig "gubbete", men på en slik stor kjerre som 7-serie og lignende passer det stort sett inn. Tror noe skikkelig mørkt og blankt treverk hadde passet, eventuelt sort pianolakk? Kanskje litt "forutsigbart", men fremdeles stilig! Det skal være mulig å male og lakkere treverket slik at det blir en perfekt imitasjon av pianolakk. Jeg ville heller ha gjort dette enn et eller annet med fake aluminium/titan/karbonlister. Mener jeg prøvekjørte en e91 med noe sort høyglans treverk. Fant det ikke på konfiguratoren på bmw.no, men det var ganske stilig. Eller gjøre som du sier, lakkere eksisterende lister. Kanskje man kan beholde litt av teksturen i listene også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Denne var pen! Gratulerer med lukseriøs BMW! Hva har du tenkt å erstatte treverket med? Er bilen senket? Synes den så relativt lav ut både framme og bak? Hvilken motor er det i denne? Takk det står senke fjærer på bilen ingen aning av hvilke sort dette er, de skal bli byttet ut til sommer med coilover. dette er en 740, m60. treverket i bilen er sprukket og veldig ripte skal prøve og trekke det om med karbonfiber film, vis eg ikke liker dette så blir det nok innkjøpt nytt i tre som er heilt og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 takk ja bilen har vært skadet på h,s, ser ikke at det er gjort noe med bilen nå, det ble proff gjort. det kan godt stemme at det er en her inni som har fikset dette. treverket er sprukket og veldig opp ripet :S så dette blir nok skiftet eller reparert. lurte på om noe har eller vett om hvor eg kan skaffe det ratte jeg ønsker meg, må finne en som har singel airbag noe sånn jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Heller tre enn karbonfiber! Hva med å pusse opp lister du har? Billig løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Bare for å svare for meg - det første jeg reagerer på er at trådstarter lager en ny tråd for å vise den nye bilen sin, og det første dere klarer å gjøre er å slenge ut noen dårlig kamuflerte negative vibber om kollisjonsskader og omlakkeringer, som både dreper gleder hos ny eier og også ødelegger unødvendig for tråden - bilen ser ut som den gjør nå, samme om den har vært kollisjonsskadet eller ei, og det er det tråden handler om. Kjøper bør absolutt gjøres oppmerksom på det, men det kan f.eks. skje via en forsiktig PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 gratulerer med nydelig e38! den bilen der er helt nydelig, perfekt farge!! jobben som er gjort ser jo upåklagelig ut! jeg ville letet litt på ebay jeg, og funnet noe strøkene trelister å byttet dine med om de er litt slitte og som nevnt tidligere, alpinaleppe hadde vært på sin plass på denne : ) husker jeg vurderte denne når jeg kjøpte min. virka som en sykt velholdt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 det rattet der sko eg likt å hatt i 528`n M5 ratt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå