Glema Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Er cd veksler som skal være der mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Er ikke hverdagskost ihvertfall. Har ikke sett det på noen andre E34er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 er det cd veksler som skal være der? nei, jeg vet egentlig ikke selv, er litt småting som er litt "sært" på denne bilen, som gardiner i dørene bak osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Måtte ut i biln min å sjekke, å der sto det jaggu en cd-veklser. Bildebevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Måtte ut i biln min å sjekke, å der sto det jaggu en cd-veklser.Bildebevis Mistenkte veksler, jeg også! Blir bra dette her nå, Joachim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 takker for det koselig og høre! på lørdag så stod jeg opp og fant ut at jeg skulle vaske bil, noe som ikke var så dumt siden det var sol og fint vær og bilen var ganske møkkete.. midt under vasken digger egentlig at det er litt halvsota og litt oransj skjær i blinklysene den ble ganske blank, men skulle hatt en polering jaa! fargen er så rar syntes jeg, skifter liksom farge etter været som er ute.. det liker jeg! hmmm.. men selvfølgelig skulle det begynne og snø i natt da, så nå er bilen snødd ned.. arg.. jeg som ville sette på sommerdekk snart oog.. fikk tak i noen nye pærer i går, oransje parklyspærer, så monterte dem ista, det syntes jeg bare ble BRA.. det er litt oransjt men ikke så mye så man kanskje legger merke til det, men det bryter liksom litt ned fra alt det andre gule/hvite lyset, så det er tøft fikk også nye fjernlyspærer som er litt blåe, så de er også montert, ble faktisk bedre lys hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Ble veldig bra det.. skal du ha skilter på den til våren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendsen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Hjalp med de pærene Sørlie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Nice! takker! Ble veldig bra det..skal du ha skilter på den til våren da? skal ha skilter ja, men gidder ikke og kjøre rundt i salter med denne nå.. Hjalp med de pærene Sørlie jaa, du må komme og se, ble brææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 hvor kan evt cd skifter ligge i en 95Mod e34 touring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendsen Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Får ta en tur å se til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 hvor kan evt cd skifter ligge i en 95Mod e34 touring?? hvis du skal ettermontere eller orginalt? Får ta en tur å se til helga Får ta en tur å se til helga ja, det hadde vært morro, kanskje vi kunne lufta den litt og hvis det er bart på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 hvor kan evt cd skifter ligge i en 95Mod e34 touring?? Den skal stå på høykant inne i det venstre rommet i bagasjen. Er origalmontert der i min touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå