SigurdE36 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 er ikke noe morro før 100 uansett, er etter 100 man virkelig merker at det skyver Hehe, seff. Mange Alpina modeller går jo også raskere i virkeligheten enn på papiret faktisk, i motsetting til de fleste andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Kan jeg spørre om hvor du har handlet dette? [ Bilde ] Og disse, de så gode ut ja? [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 der kom det en tråd ja skal følge med her felgene er 9 og 10.5x 18 og kommer fra e31. de ble kjøpt nye i 2008/09 og han som hadde den før meg betalte vel ca 27k for de da. Sorry for å bryte inn her, men må bare spørre MPower etter noe! Har du peiling på hvor felgene til denne bilen ble kjøpt? Sykt råe felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Kan jeg spørre om hvor du har handlet dette? [ Bilde ] Og disse, de så gode ut ja? [ Bilde ] De er kjøpt på nettet, husker ikke helt hvor men kan sende deg PM i morgen De er vell ikke og få kjøpt mer etter som jeg har skjønt, tror jeg.. Ikke i den dimmen hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 der kom det en tråd ja skal følge med her felgene er 9 og 10.5x 18 og kommer fra e31. de ble kjøpt nye i 2008/09 og han som hadde den før meg betalte vel ca 27k for de da. Sorry for å bryte inn her, men må bare spørre MPower etter noe! Har du peiling på hvor felgene til denne bilen ble kjøpt? Sykt råe felger! www.alloywheelsdirect.net men ser ut som de ikke selger de lenger. disse er beregnet for e31, men du kan jo sende de en mail og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Savner og kjøre denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Noe som skjer med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Nei, faktisk ingenting.. Har bare skrudd på e30'n for og få den på veien.. Men når den er klar blir det nok litt snacks på denne og håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Savner og kjøre denne.. Kjør en tur da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 husker ikke helt innpresset her og nå, men er hvertfall 9" og 10,5" 18" har også vært på treff i går, Buskerud treffet [ Bilde ] deilig og ha med seg vaskehjelp må jeg si ( Svendsen her på forumet ) [ Bilde ] [ Bilde ] siden av Grace sin! [ Bilde ] [ Bilde ] Syns jeg ser noe gult der ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Haha, det gjør du nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 blir denne å se på noe treff iår? må si eg savner den litt når eg kikker på bildene når du polerte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 blir denne å se på noe treff iår? må si eg savner den litt når eg kikker på bildene når du polerte den Det gjør den nok skal du se hva det blir enda vet jeg ikke, men er da med på det meste så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 må da bli både cars 'n coffee, vårmønstring, e30meet og GS i bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Er vell stygt redd for det.. fint vi kan kjøre sammen da, bare ikke kjør fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå