Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Skal prøve å holde meg i skinnet blir nok til at jeg selv kjører touringen til C&C iallefall, for det blir utfordring å komme inn der om jeg får den så lav som jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Kanskje jeg skal kjøre org E39 og parkere ved siden av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Blir tøft å se, vårslipp på bilen nå snart, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Kanskje jeg skal kjøre org E39 og parkere ved siden av deg? Ja gjør det! 523'n var senket omtrent 90mm målt i underkant av lampe, mot en org. høyde-bil, så blir spennende å se hvor lav jeg får touringen, og denne gangen med 18" og uten frontleppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hvor er det blitt av denne da Joachim ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Det lurer jeg også på, sommeren er jo her snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Sliter med startsperre osv.. Ikke helt sammarbeidsvillig akkurat for øyeblikket så står på stedet hvil desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hør med Eirik Viste, han fikser jo slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Må da vel være på veien igjen denne nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Ja det lurer jeg på og. Håpe det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Må skuffe, men har vært så mye eksamen's drit, pluss litt annet så drar jeg til syden i morgen, men tenkte og få i gang e30'n til e30 meet.. Så får jeg få orden på denne enten innemellom der eller etter det.. HATER startsperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Det er for slapt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Update? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Vet ikke hva det ordet betyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå