powerfulglenn Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Skjønner Men hvilke bil er det du sikler på da? Blir det fortsatt en Bimmer? Ser den, ang senking Det går ganske tregt fremover hvis du skal ha en bil som er litt lav også må du kanskje kjøre i 20km/t hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Aldri noe annet enn bimmer! Sikler på 320 men e46 blir for dyrt. Har også begynt å glo på e39 520i og lurer på å kjøpe en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 kjøp deg e39 523 litt mer fart i den E39 er ganske digge Jeg har jo bygd om min 520 om til 523 pga det ble litt for lite hk til en så stor bil Også regner jeg med at ikke bensin forbruket blir mer http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40789405 Mye bil for pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Har dårlig med inntekt med tanke på forsikring, og jeg nekter å kjøpe noe med autolat så blir en 320 eller 520, ikke noe med større motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Får gode priser på forsikring via clube30meet, og tror ikke 523 er særlig høyere i forsikribg enn 520 Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Har dårlig med inntekt med tanke på forsikring, og jeg nekter å kjøpe noe med autolat så blir en 320 eller 520, ikke noe med større motor. Jeg er ikke 18 enda(er 17) men jeg betaler 1200kr i mnd i forsikring og det er delkasko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Får gode priser på forsikring via clube30meet, og tror ikke 523 er særlig høyere i forsikribg enn 520 Sent from my toaster using Tapatalk 2 Hehe, vi får se. Jeg har mest lyst på 3-serie igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Får gode priser på forsikring via clube30meet, og tror ikke 523 er særlig høyere i forsikribg enn 520 Sent from my toaster using Tapatalk 2 Vet du hvor mye man får i rabatt hos Gjensidige via ClubE30meet? Kjekt å få rabatter hos GS og Koed også, men forsikringspris på BMW plager mer enn deler. Hehehe. Fin bil forresten, shattered! Blir det E36 på deg, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Får gode priser på forsikring via clube30meet, og tror ikke 523 er særlig høyere i forsikribg enn 520 Sent from my toaster using Tapatalk 2 Vet du hvor mye man får i rabatt hos Gjensidige via ClubE30meet? Kjekt å få rabatter hos GS og Koed også, men forsikringspris på BMW plager mer enn deler. Hehehe. Fin bil forresten, shattered! Blir det E36 på deg, da? Takk, dude. Ja, jeg tror det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Får gode priser på forsikring via clube30meet, og tror ikke 523 er særlig høyere i forsikribg enn 520 Sent from my toaster using Tapatalk 2 Vet du hvor mye man får i rabatt hos Gjensidige via ClubE30meet? Kjekt å få rabatter hos GS og Koed også, men forsikringspris på BMW plager mer enn deler. Hehehe. Fin bil forresten, shattered! Blir det E36 på deg, da? Vet ikke hvor mye det er snakk om, men det er definitivt laangt mer enn de 250,- det koster å være medlem, så da er du uansett innenfor klubbens fire vegger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Får gode priser på forsikring via clube30meet, og tror ikke 523 er særlig høyere i forsikribg enn 520 Sent from my toaster using Tapatalk 2 Vet du hvor mye man får i rabatt hos Gjensidige via ClubE30meet? Kjekt å få rabatter hos GS og Koed også, men forsikringspris på BMW plager mer enn deler. Hehehe. Fin bil forresten, shattered! Blir det E36 på deg, da? Vet ikke hvor mye det er snakk om, men det er definitivt laangt mer enn de 250,- det koster å være medlem, så da er du uansett innenfor klubbens fire vegger Finn ut av hvor mye ca det er på bilen din, så kanskje jeg kan spare noen kroner der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Tælahiv ja, er godt kjent med det Er mindre morsomt, men nå har jeg kartlagt akkurat hvor de værste er de 2 milene jeg har til jobb, så da er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Tælahiv ja, er godt kjent med det Er mindre morsomt, men nå har jeg kartlagt akkurat hvor de værste er de 2 milene jeg har til jobb, så da er mye gjort Haha, bra det Pen bil du har fått deg, også I dag fikk jeg brev. Til uka skal jeg inn og knerte teorien Så er jeg på veien igjen plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Tælahiv ja, er godt kjent med det Er mindre morsomt, men nå har jeg kartlagt akkurat hvor de værste er de 2 milene jeg har til jobb, så da er mye gjort Haha, bra det Pen bil du har fått deg, også I dag fikk jeg brev. Til uka skal jeg inn og knerte teorien Så er jeg på veien igjen plutselig! Takktakk, må space litt hjul og litt slik, så blir det litt bedre hjulene sitter litt langt inn per dags dato Lykke til med teorien da den dagen kommer forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Tælahiv ja, er godt kjent med det Er mindre morsomt, men nå har jeg kartlagt akkurat hvor de værste er de 2 milene jeg har til jobb, så da er mye gjort Haha, bra det Pen bil du har fått deg, også I dag fikk jeg brev. Til uka skal jeg inn og knerte teorien Så er jeg på veien igjen plutselig! Takktakk, må space litt hjul og litt slik, så blir det litt bedre hjulene sitter litt langt inn per dags dato Lykke til med teorien da den dagen kommer forresten Takk, takk, må nok sitte et par timer i helga Klarte den med å bare sitte en kveld sist, så burde klare det andre gang også! Gleder meg som en liten unge til å kjøre bilen min igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå