Gå til innhold

Shattered's E46! BEholde/ikke beholde?

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har dårlig med inntekt med tanke på forsikring, og jeg nekter å kjøpe noe med autolat :P så blir en 320 eller 520, ikke noe med større motor. :P

Jeg er ikke 18 enda(er 17) men jeg betaler 1200kr i mnd i forsikring og det er delkasko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gode priser på forsikring via clube30meet, og tror ikke 523 er særlig høyere i forsikribg enn 520 ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Vet du hvor mye man får i rabatt hos Gjensidige via ClubE30meet?

Kjekt å få rabatter hos GS og Koed også, men forsikringspris på BMW plager mer enn deler. Hehehe.

Fin bil forresten, shattered! :D

Blir det E36 på deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gode priser på forsikring via clube30meet, og tror ikke 523 er særlig høyere i forsikribg enn 520 ;)

Kjekt å få rabatter hos GS og Koed også, men forsikringspris på BMW plager mer enn deler. Hehehe.

Blir det E36 på deg, da?

Takk, dude. Ja, jeg tror det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det E36 på deg, da?

Vet ikke hvor mye det er snakk om, men det er definitivt laangt mer enn de 250,- det koster å være medlem, så da er du uansett innenfor klubbens fire vegger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det E36 på deg, da?

Vet ikke hvor mye det er snakk om, men det er definitivt laangt mer enn de 250,- det koster å være medlem, så da er du uansett innenfor klubbens fire vegger ;)

Finn ut av hvor mye ca det er på bilen din, så kanskje jeg kan spare noen kroner der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tælahiv ja, er godt kjent med det :P

Er mindre morsomt, men nå har jeg kartlagt akkurat hvor de værste er de 2 milene jeg har til jobb, så da er mye gjort :P

Haha, bra det ;) Pen bil du har fått deg, også ;)

I dag fikk jeg brev. Til uka skal jeg inn og knerte teorien :D Så er jeg på veien igjen plutselig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mindre morsomt, men nå har jeg kartlagt akkurat hvor de værste er de 2 milene jeg har til jobb, så da er mye gjort :P

I dag fikk jeg brev. Til uka skal jeg inn og knerte teorien :D Så er jeg på veien igjen plutselig! :D

Takktakk, må space litt hjul og litt slik, så blir det litt bedre hjulene sitter litt langt inn per dags dato :)

Lykke til med teorien da den dagen kommer forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, må space litt hjul og litt slik, så blir det litt bedre hjulene sitter litt langt inn per dags dato :)

Lykke til med teorien da den dagen kommer forresten

Takk, takk, må nok sitte et par timer i helga :P Klarte den med å bare sitte en kveld sist, så burde klare det andre gang også! :P

Gleder meg som en liten unge til å kjøre bilen min igjen. :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...