Shattered Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Da er det nok ikke lenge til denne blir kjørt igjen! Gleder meg som en unge, haha. Håper bare ikke det er megakø på oppkjøring... -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Blir nok godt å få kjørt litt bil igjen tenker jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Ja, veldig deilig! Jeg går jo på folkehøyskole, hadde jeg jobba eller noe i år hadde det blitt vanskelig. Her har jeg en knapp kilometer til sentrum, og er sjeldent hjemme. Har kompiser med bil og tid hvis jeg må ture hjemom ei helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Da har jeg kommet hjem, men fortsatt en måned til oppkjøring. Selge/ikke selge? Litt lyst på en 320 i stedet (må bli E36 da 46 er altfor dyre), men hva kan jeg forvente å få for den? Er noen bulker her og der, men jeg har kontakter som fikser det og får det til å se bra ut. Bilen har gått 214 999 (i hvert fall sist den var ute av garasjen), og jeg har lyst til å beholde felgene og basskasse + forsterker Er ikke noe ekstrautstyr, mange originale deler + senkefjører medfølger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Du får vell 60.000kr for den?(rett meg hvis jeg tar feil) Jeg hadde ikke solgt den for og være helt ærlig.. skal du selge den så kjøp deg noe annet enn e36.. tror du taper mye på og kjøpe e36.. men evt så har du råd til og kjøpe en e39? Hvis du får 60k for bilen din evt bytte den imot en ganske fin e39 har du facebook så er det en sånn byttebil gruppe der de bytter, selger og kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Du får vell 60.000kr for den?(rett meg hvis jeg tar feil)Jeg hadde ikke solgt den for og være helt ærlig.. skal du selge den så kjøp deg noe annet enn e36.. tror du taper mye på og kjøpe e36.. men evt så har du råd til og kjøpe en e39? Hvis du får 60k for bilen din evt bytte den imot en ganske fin e39 har du facebook så er det en sånn byttebil gruppe der de bytter, selger og kjøper Takk for innspill! Greia er jo at bilen er ikke akkurat kjempesprek Jeg vil ha noe med litt mer motor. Tenker å prøve å finne en grei E36 til 25-30 lapper og heller spare pengene (bruke på forsikring? hehe) som blir til overs. Tenker at jeg prøver å selge den rett etter jeg får igjen lappen. E39 frister litt, men er omtrent bare 520 som ikke har autolat (så jeg sikler litt på 520). Men tror de er for dyre, både med forsikring og å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hverken pre fl E39 520i eller E36 320i er veldig mye sprekere enn din nåværende 316i. Du bør minst gå for en 523i/323i/325i skal det være verdt det. Mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Hverken pre fl E39 520i eller E36 320i er veldig mye sprekere enn din nåværende 316i.Du bør minst gå for en 523i/323i/325i skal det være verdt det. Mener jeg Vet ikke helt, jeg, 150hk vs 105? Høres bra ut i mine ører! Ikke lenge igjen nå, folkens. Jeg skal snart ta en titt og se hva som skal gjøres. Det jeg vet om, er: - Bytte angel eyes - Bytte lykteglass - Fikse bulker - Støvsuge hele bilen - Vaske/polere Så langt Jeg gleder meg veldig til å kunne kjøre igjen. Kjørte ned i gårdsplassen her om dagen og satte basskassa tilbake i kofferten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Du må tenke litt på vektforskjellen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Du må tenke litt på vektforskjellen og Regner med det er 5er'n du tenker på, siden E36 veier 15 kg mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Long time, no see! Oppkjøring nærmer seg, bilen står i gårdsplassen hjemme og klør etter å bli kjørt! Skal fikse alle småfeilene + motorvask, så tror jeg at det blir å legge henne ut på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Da blir denne i hvert fall å se på E30meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Grattiss med lappen tilbake trygt i lomma ! prøv og ikke mist den igjen da Synd ikke jeg kommer meg dit :/ men du får knipse noe bilder imens du er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Jo takk, skal fylle telefonen med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå