SweetBMW Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 De er egentlig til coupe, så lurer på om jeg klarer å få dem inn Kjøpte dem i dag harry hvis det ikke er M3 altså Får jo vanlige Msport dørlister til Sedan hvor det kun står ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Skikkelig M bil dette da! he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 De er egentlig til coupe, så lurer på om jeg klarer å få dem inn Kjøpte dem i dag harry hvis det ikke er M3 altså Får jo vanlige Msport dørlister til Sedan hvor det kun står ///M Jepp, skal selge dem og kanskje kjøpe sånne du snakker om Har en kompis med coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Litt shopping med foto, som jeg liker å kalle det. Ville bare se hvor mye penere det ble på bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Da er framskjerm henta og levert hos lakkerer! Dette blir spennende, håper resultatet blir bra! Den gamle skal jeg ha til utstilling eller noe sånt, når jeg får på ny! Kanskje jeg ender opp med å dra av glassfiberen og se om det er mer rust under den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 I dag har jeg fiksa angel eyes igjen, var koblingene som var gåene/hadde falt ut. Bensinlukta som er der skal jeg få sjekka opp etter hvert. Skal se om jeg får henta den nye skjermen i morgen etter skoletid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Dagens update! Ny framskjerm + lakk = ca 4000 kr. Ikke så ille, egentlig. Men kom på en tusenlapp ekstra, pga. en misforståelse. Nå er hun sommerskodd, så i morgen skal jeg til byen og sjekke pris på nye dekk. Kantslitasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Dagens update! Ny framskjerm + lakk = ca 4000 kr. Ikke så ille, egentlig. Men kom på en tusenlapp ekstra, pga. en misforståelse. Nå er hun sommerskodd, så i morgen skal jeg til byen og sjekke pris på nye dekk. Kantslitasje! ble bra med sommerfelger og vinterskadene vekk å jekke på sand var vell ikke så artig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Takk! Merka ikke så mye til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Skal en dag kanskje til helga fikse de kromme ringene Ting tar tid med meg, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Skal du ikke ha listene kan eg gjerne få dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 De er solgt til Davida her inne, dessverre. Han har coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Liker bilen jeg er mtech tøffel, men bra at ikke alle har det samme hva slags angel eyes er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Liker bilen jeg er mtech tøffel, men bra at ikke alle har det samme hva slags angel eyes er dette? Takk! Tror det er Biltema sine, husker ikke. De funker i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 DE jævla kromme ringene i dashen, altså! Skrudde opp for å få bensinmåleren på plass, og vips, så falt ikke bare én, ikke to, men TRE ringer ut! OG ikke nok med det, men jeg får ikke nulla ut kilometerne lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå