Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 spola clutchen du da? husker en gjorde det på streetmeet i fjor, en hvit e36 m3 som trodde han var skikkelig tøff med masse hvitrøyk og greier, men alt kom fra clutchen xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Haha, nei. Som sagt, bare litt spoling. Sånn 5 meter kanskje, en gang. Mer en det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Har endelig klart å skru av esp ordentlig, så drar en stripe innimellom men gjør det ikke ofte jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Update:clutch bestilt, regner med det tar et par dager før den er klar for henting. Så blir det å prøve å finne en som kan gjøre det fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Dette fikser du fort selv, om du har tilgang til bukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Har verken bukk eller kjenner noen som har, eller peiling på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 I mine øyne er ikke clutch gjort på null komma niks jeg hadde satt det bort til et verksted og tatt regningen men det er meg.. stoler ikke på min egen kunnskap når det kommer til motor og gir til å gjøre en sånn jobb hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 I mine øyne er ikke clutch gjort på null komma niks jeg hadde satt det bort til et verksted og tatt regningen men det er meg.. stoler ikke på min egen kunnskap når det kommer til motor og gir til å gjøre en sånn jobb hehe Nei, akkurat det er jeg enig i. Er bare at det blir så jævlig dyrt! Men har 2 muligheter. Broren til en kompis kan kanskje, hvis ikke blir den satt på verksted. Der blir den kanskje stående ut juli, som passer JÆVLIG dårlig! Han på verkstedet hadde ikke tid til ferie fordi det er så mange som må fikse bilen sin nå Typisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Not good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Har muligens funnet en som kan gjøre jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Da står bilen i Hokksund, en nesten 2 timers tur med en liten Nissan Sunny og slepetau foran! Den blir fiksa i løpet av kort tid, enten denne eller neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Venteinnlegg! http://www.ebay.com/itm/99-05-BMW-E46-3 ... ba&vxp=mtr Bare jeg mekker et passord jeg husker på Paypal, er disse på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Fancyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marinius Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Rå bil Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Rå bil Shattered Takk dude! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå