Gå til innhold

Shattered's E46! BEholde/ikke beholde?

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir bra det her nå! ;) blir digg med ny clutch vil jeg tro! :)

Ja, faen jeg er gira! :D Håper selvfølgelig den blir ferdig snart. Fikk en liten rapport nå, og ut ifra det jeg hørte synes jeg det er rart at ikke clutchen har gått før. Alt var som råttent treverk - det var HELT utslitt! Bilder kommer når jeg henter den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir deilig med ny clutch tenker jeg, denne bilen har jeg møtt noen ganger vet jeg.. hm.. får hilse neste gang jeg ser deg da

Hehe, ja! Gjør det! Skal du på treffet på Rudskogen nå snart? Regner med jeg får den onsdag eller torsdag, håper jeg :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har angel eyes på venstre side slutta å funke! Tips til hvor jeg bør leite etter dårlig kontakt? Har ikke penger i det hele tatt til å kjøpe nye akkurat nå haha! Det kommer ikke opp i dashen heller at de ikke lyser. Rart, la merke til det i går under kjøring. Den ytterste har ikke funka på lenge, men den innerste har også tatt kvelden. Pokker altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert den omformer boksen til som er gått. selger på ebay. du får jo nytt sett med ae dr til 20-30 dollar

Hm, skal se litt nærmere på saken etter hvert.

Jeg har bestemt meg for å ikke gidde å kjøpe nytt sett angel eyes, men heller kjøpe nye lykter med AE i. Må vente litt, koster en del og jeg er blakk.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-3series ... 28&vxp=mtr

Noe ala de, tror ikke jeg går for akkurat de, men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...