Gå til innhold

hva er denne posen til??

Finnsbråtn
 Share

Anbefalte innlegg

Denne posen er til å ligge mennesker i. før var jo bmw en bil for personer med mye penger og mye makt. Og det var ikke uvanlig at man da lå offerene i den posen slik at interiøret ikke bli grisete.

eller så var det til å ha ski i :)

haha bra svart;) Tror ikke de måtte være så store i størrelse da isåfall for det er ikke så mye til omkrets på den posen:P Men lengda er ikke noe problem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på din men på min E39 så var skiposen inni en slags "kasett" som kunne taes ut slik at man fikk en åpen luke bak til bagasjerommet!

Skiposen blei forøvrig aldri brukt, ski og utsyr blei slengt i skiboksen på taket når vi var på fjellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på din men på min E39 så var skiposen inni en slags "kasett" som kunne taes ut slik at man fikk en åpen luke bak til bagasjerommet!

Skiposen blei forøvrig aldri brukt, ski og utsyr blei slengt i skiboksen på taket når vi var på fjellet!

Jepp kan vel stemme det. Drar først av skinnet som dekker til en plastikk luke for så og komme inn til selve "kasetten" med posen i. På baksida av seteryggen er det en ny luke som jeg ikke finner ut hvordan man får åpnet? Men samme det, har ikke bruk for den posen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...