Finnsbråtn Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 3 år etter at jeg kjøpte bilen finner jeg denne posen bak midtarmlene:P Hva skal denne være god for? Er det hvis man har med ekstra lange ting i bagasjerommet at man kan bruke den tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 det kalles en skipose. Det er til å dytte langesaker som f.eks ski inn i bilen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 ski pose heter det. kjekk å ha om du har lange ting som skal inn i bilen og du vil ikek skitne til setene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Denne posen er til å ligge mennesker i. før var jo bmw en bil for personer med mye penger og mye makt. Og det var ikke uvanlig at man da lå offerene i den posen slik at interiøret ikke bli grisete. eller så var det til å ha ski i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Denne posen er til å ligge mennesker i. før var jo bmw en bil for personer med mye penger og mye makt. Og det var ikke uvanlig at man da lå offerene i den posen slik at interiøret ikke bli grisete.eller så var det til å ha ski i haha bra svart;) Tror ikke de måtte være så store i størrelse da isåfall for det er ikke så mye til omkrets på den posen:P Men lengda er ikke noe problem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 jaja ikke renner jeg på noe ski og om jeg hadde det så hadde det blitt et problem da jeg har en skilleveg mellom baksete rygg og bagasjerom:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Det er en knapp i toppen der, om du trykker på den er det godt mulig en liten bit av skilleveggen faller ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Det er en knapp i toppen der, om du trykker på den er det godt mulig en liten bit av skilleveggen faller ned.. Nope ikke på den jeg har for den er ettermontert for og kunne feste forsterker og ekstra batteri til stereoanlegget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Vet ikke hvordan det er på din men på min E39 så var skiposen inni en slags "kasett" som kunne taes ut slik at man fikk en åpen luke bak til bagasjerommet! Skiposen blei forøvrig aldri brukt, ski og utsyr blei slengt i skiboksen på taket når vi var på fjellet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Vet ikke hvordan det er på din men på min E39 så var skiposen inni en slags "kasett" som kunne taes ut slik at man fikk en åpen luke bak til bagasjerommet!Skiposen blei forøvrig aldri brukt, ski og utsyr blei slengt i skiboksen på taket når vi var på fjellet! Jepp kan vel stemme det. Drar først av skinnet som dekker til en plastikk luke for så og komme inn til selve "kasetten" med posen i. På baksida av seteryggen er det en ny luke som jeg ikke finner ut hvordan man får åpnet? Men samme det, har ikke bruk for den posen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Den luken åpner du med den nevnte knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå