Arotished Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 HASTER SPRES VIDERE BRUN METALIC M5 E60 STJÅLET. REG NR UF20279. ER SIKKERT ET ANNET NUMMER PÅ BILEN NÅR DERE SER DEN. ER GARANTERT INGEN SOM HAR DEN FARGEN SOM DENNE BILEN HAR. STÅR SS PERFORMENCE PÅ SKILTPLATA. TA KONTAKT MED POLITIET PÅ 02800 Å GI BESKJED STRAKS DU SER BILEN.
Dirty Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Shit er mye på veien idag skal holde øynene oppe vis den kommer mot kr.sand\ferja
StigJ Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandne ... w.facebook Denne bilen her:
TheEspenK Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Greit å opplyse hvor bilen er stjålet fra og ca når det hendte??? Er den stjålet i natt fra Stavanger-området kan en vel tenke seg at den står trygt på båt nå, ikke forundret meg om de ankrer opp litt lenger øst! Håper du har forsikring, lykke til!
SSM Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Hvordan i helsikken klarer man å stjele en så ny bil ??
Arotished Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Greit å opplyse hvor bilen er stjålet fra og ca når det hendte??? Kopi ifra linken som Stig postet. Bil stjålet fra verksted En BMW ble natt til tirsdag stjålet fra et verksted i Sandnes. Publisert: 29 november 2011 (06:44) Oppdatert: 29 november 2011 (06:48) I 03-tiden meldte en vekter fra til politiet om at det hadde vært innbrudd i en bedrift på Ganddal i Sandnes. Det var tydelig at uvedkommende hadde vært inne. Eieren av bedriften, som er et verksted, ble kontaktet. Da han kom til stedet, oppdaget han at en bil var stjålet: En brun BMW i 5-serien med kjennetegn UF20279.
Fredrik 90 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Triste saker! Håper de finner den igjen før den havner i Litauen! "eksporten" av luksusbiler fra Norge til østeuropa går sin glade gang!
TheEspenK Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Kopi ifra linken som Stig postet Kjekt å vite Du skjønner jeg bor langs en bakvei som er et populært alternativ til europaveien, skal de østover vet en aldri. Men ja føler med, fått frastjelt noe selv men ikke en M-bil!
Nagin Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Gps tracker.......... Har du råd til hefti bil er det ett minimum..
joachim sørlie Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 tror jeg jaggu skal innvistere i en gps tracker altså.. utrolig leit og bli fra stjelt bilen som i dette tilfelle, det er jo en grom bil! håper den kommer til rette igjen!
Arotished Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Gps tracker..........Har du råd til hefti bil er det ett minimum.. Her helt enig. Har 2 i RS'n. En satelitt styrt og en GSM styrt.
Nagin Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Gps tracker..........Har du råd til hefti bil er det ett minimum.. Her helt enig. Har 2 i RS'n. En satelitt styrt og en GSM styrt. Får du noe rabatter på forsikringa da ? Er sikkert mulig å gå i 0... En tankevekker
Arotished Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Ja, jeg fikk det for den enne som er godkjent av gjensidige.
Kekkonen Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Denna sprer seg som ild i tørt gress på facebook blant de fleste av mine bilinteresserte venner..så er nok mange øyer som titter etter den...men er vel for sent som alltid..
bad_ip Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Har denne gått i bergen nylig? For jeg har sett en brun / beige e60 m5 på prøveskilter flere ganger tidligere... Tror den har helt lik farge. Ser sånn ut på bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå