Tzunami Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg inngikk en byttehandel med han tidligere i sommer, et sett BBS RS-GT fra min side (samt et sett spacere til e39 han fikk med mot 1000-lapp jeg skulle få sammen med kostnaden for viftereima osv, les lenger ned), mot en e36 320ia fra hans side. Han hadde skrevet at bilen blant annet hadde AC-noe den ikke hadde, men det har jeg ikke giddet å lage noe deal av. Han kom kjørende til oslo med bilen, med avtale om at vi skulle dele fraktkostnadene, helt fair forsåvidt. Når han annkom Oslo røyk viftereim, løpehjul og strammer, men det skulle jeg få igjen for sa "Jan Tore". Det første som slo meg når jeg så bilen var jo at den var uten skilt, noe han ikke hadde opplyst om, men tenkte det bare var å bestille og hente ut nye skilt. Det skulle da vise seg å mangle årsavgift for 2012, noe jeg måtte betale for å hente ut skilt. Noe irritert tok jeg en telefon til Jan Tore, som mente at den måtte jeg ta på meg, for det visste ikke han noe om heller, men han gikk tilslutt med på å dekke 2000,- av 3200,- her (fordi jeg er dumsnill og orket ikke å krangle over telefon) så da havnet vi på 4100,- som han skulle betale med en gang han fikk penger. Disse pengene har jeg mast etter i etterkant, men kun fått til svar at jeg får dem når han har penger.. Siste gang jeg har hørt fra han, var 12.09.2013, etter at jeg sendte han en pm (siden han ikke svarer på telefon/sms) om at han blir nødt til å gi meg pengene, hvis ikke må jeg ta det lenger ved å blande inn andre, evt å komme og hente felgene igjen, som pant til jeg får resterende. Siden har jeg prøvd å ringe han, sende sms og pm her på forumet uten hell. Nå i dag kom jeg over en tråd hvor han har fått solgt felgene, trolig for mer enn 4100,- selv om han nekter for å ha penger. Om han ikke dukker opp med pengene snart blir jeg nødt til å ta turen til Haugesund og besøke han, noe jeg gledelig gjør om det så skulle koste meg så mye som 4100,-! Så kan iallefall si til alle at det ikke rådes å handle med "Jan Tore" på forumet! Takk for meg, deilig å bli kvitt litt aggresjon her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Er så mye useriøse folk!!! Er vel ikke lengre tilbake enn sist uke et bimmersmedlem her fikk besøk av et annet bimmersmedlem som ikke hadde fått varene sine, men mottatt betaling! Skulle vært satt på Bjørnøya et års tid!! Pakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Ja det er helt håpløst! Var i kontakt med mor eller søster ista, men tviler på at det hjelper. Men jeg gir meg iallefall ikke! om noen har kjennskap til han så ta gjerne kontakt med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg har vært med på å finne familiemedlemmer til flere som har hatt problemer, og det har løst seg for mange. Både foreldre, søsken, arbeidsplass osv.. Så det kan faktisk være effektivt, om man gjør det på en saklig måte så klart, ikke kjører på med trusler, bannord og er like teit selv.. Håper du finner du av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Overlat det til de proffe Joachim, han skaffer penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Eg bur jo i utkanten av haugesund.Send meg pm Tzunami, muligens eg vett hvem det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Dra ned og ............... ham! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Sendt deg en PM Torbfer Ja, thomascr, det frister å gi han en lærepenge, men får vel holde meg saklig, og kun hente pengene eller evt noe i pant til jeg får pengene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Verden er ikkje stor... Han Jan Tore hadde lagt meg til på facebook for et år siden, men eg hadde aldri godtatt han..Så godtok eg han å la til Tzunami i samtalen med han, 5 min etter Tzunami skreiv noe til han hadde han sletta meg på facebook.Har hørt med et par venner av meg som kjenner han og dei seie også at han ikkje er til å stole på.. Tzunami reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Dra ned og ............... ham! Det er veldig fristende når man opplever slikt, men man kommer ikke så veldig langt med det og det kan fort slå tilbake på en selv. Ta det seriøst og saklig, Tzunami virker som en behersket kar så det blir nok ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Skal ikke nekte for at tanken har fristet, men som du sier så kommer man sjeldent langt med det. Jeg kommer til å ta turen over, om det ikke kommer på stell iløpet av kort tid. Setter stor pris på hjelpen Torbfer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Skal ikke nekte for at tanken har fristet, men som du sier så kommer man sjeldent langt med det. Jeg kommer til å ta turen over, om det ikke kommer på stell iløpet av kort tid. Setter stor pris på hjelpen Torbfer! Ingen problem! Har ikkje hjelpt deg så mye enno men har sport opp hvem det er nå! Har jo et par blondiner som va venn med han på face;) Får håpe han ordner opp, viss ikkje får du komme her til så tar vi turen til Molde etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Ingen problem! Har ikkje hjelpt deg så mye enno men har sport opp hvem det er nå! Har jo et par blondiner som va venn med han på face;) Får håpe han ordner opp, viss ikkje får du komme her til så tar vi turen til Molde etterpå Hva skjer i molde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Hva skjer i molde? Han eg kjøpte bilen av skylder meg forsatt penger, har fått 1000 unskyldninger Har gitt opp for lenge siden men det er bare en prinsippsak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Aha, tomrefjorden det vel? Send meg navn på pm da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå