Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Bilen/gammelbilen til gaasen her inne dette Okey. Feit børse ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 xenon i grøftelysene tror jeg du kan gi opp. Har prøvd mye forskjellig meg og en kompis. Og det går ikke. Tillogmed de motstandene med kambus. De er ikke kjapp nok. jeg kjører philips pærer, og det er helt ok. Noen som har ettermontert Xenon i grøftelysa på sin E90/E91 med Bi-Xenon lykter?Uansett hva jeg prøver på så begynner lyset å tulle etter noen sekunder. Fungerer fint sålenge tenninga er på, men når jeg starter bilen så kutter de etter hhv 10 og 12 sekunder. Merkelig greier siden jeg bruker en av de største motstanderne samt prøvd ut alle mulig slags måter å få det til å fungerer 100% på. Har vært borti mye surr med Xenon på nyere biler, men denne er drøy Trenger litt hjelp med denne tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Neida, veit det går så gir aldri opp! Får prøve å feilsøke litt og evt lese litt på andre forumer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Noen som vet hvordan man setter opp coming/leaving home lysoppsett på disse bilene? Mente dette var originalt med Xenonlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 På E46 så slår man bare av motoren, så "blinker" du en gang med fjernlyset Da lyser det i 30 sek. Sikkert samme opplegg på E9x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 På E46 så slår man bare av motoren, så "blinker" du en gang med fjernlyset Da lyser det i 30 sek. Sikkert samme opplegg på E9x Samme opplegg på disse ja, men både kjørelyset og ringene lyser. Vet man kan få kun ringene og lysa bak til å fungere. Tungvint å bruke brytern hver gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 På E46 så slår man bare av motoren, så "blinker" du en gang med fjernlyset Da lyser det i 30 sek. Sikkert samme opplegg på E9x Samme opplegg på disse ja, men både kjørelyset og ringene lyser. Vet man kan få kun ringene og lysa bak til å fungere. Tungvint å bruke brytern hver gang også. Ha lys bryteren på auto se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 På E46 så slår man bare av motoren, så "blinker" du en gang med fjernlyset Da lyser det i 30 sek. Sikkert samme opplegg på E9x Samme opplegg på disse ja, men både kjørelyset og ringene lyser. Vet man kan få kun ringene og lysa bak til å fungere. Tungvint å bruke brytern hver gang også. Ha lys bryteren på auto se bilde Første jeg prøvde. kun lysa i dørhåndtakene som kvikner til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Om du mener at de skal skru seg på når du låser opp heter dette welcome lights. Lurer på om dette først kom på facelift på e9x(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Fine sommerfelger du har kjøpt. Håper du ska space de ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Om du mener at de skal skru seg på når du låser opp heter dette welcome lights.Lurer på om dette først kom på facelift på e9x(?) Har en innstilling innpå navien som heter "Home Light" som jeg kan justere fra 0-200 sekunder mener jeg. Denne har jeg prøvd på flere forskjellige, men ikke noe liv.. Jeg er 99% sikker på at ringene kan lyse sammen med lysene bak i det jeg låser opp bilen. Prøvd med bryteren på både Auto og 0, men ikke noe forskjell. Kun lys under dørhåndtakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Fine sommerfelger du har kjøpt. Håper du ska space de ut også Takk for det! Liker LM felgene godt Ble hentet idag, så blir shinet skikkelig å gjort klar for våren imorgen. Kjekt å være tidlig ute! Spacere skal på ja. Bygges så langt ut som mulig. Blir muligens bytting av bakhjula også, så jeg får litt mer dekkstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Har en innstilling innpå navien som heter "Home Light" som jeg kan justere fra 0-200 sekunder mener jeg. Denne har jeg prøvd på flere forskjellige, men ikke noe liv.. Jeg er 99% sikker på at ringene kan lyse sammen med lysene bak i det jeg låser opp bilen. Prøvd med bryteren på både Auto og 0, men ikke noe forskjell. Kun lys under dørhåndtakene. Disse lysene er de som blir aktivert ved hjelp av fjernlysspaken og er til for å lyse opp f.eks. husdøren. Det er welcome lights du mener, og det har du nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 xenon i grøftelysene tror jeg du kan gi opp. Har prøvd mye forskjellig meg og en kompis. Og det går ikke. Tillogmed de motstandene med kambus. De er ikke kjapp nok. jeg kjører philips pærer, og det er helt ok. Noen som har ettermontert Xenon i grøftelysa på sin E90/E91 med Bi-Xenon lykter?Uansett hva jeg prøver på så begynner lyset å tulle etter noen sekunder. Fungerer fint sålenge tenninga er på, men når jeg starter bilen så kutter de etter hhv 10 og 12 sekunder. Merkelig greier siden jeg bruker en av de største motstanderne samt prøvd ut alle mulig slags måter å få det til å fungerer 100% på. Har vært borti mye surr med Xenon på nyere biler, men denne er drøy Trenger litt hjelp med denne tror jeg! Ja jeg har det, og de funker fint det, bortsett fra at de forstyrrer radiosignalene veldig. Så lenge mottakerforholdene er bra så er det ikke noe problem, men blir de litt dårligere skurer det fælt. Skrur man av lysa da, så blir radioen krysstallklar igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Flott slede, følger med! LM sitter som et skudd på E90/91/92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå