Gå til innhold

FØRSTEBIL: BMW E46 320i M-Sport 2001 modding på gang! ;)

espenae93
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin førstebil det her, helt klart ;) og ville aldri i lovet byttet de BBS felgene mot noe replica greier, nei.. Det er mye ute til salgs som er fint, du behøver jo ikke mye felger før til våre, så bedre og venta da spørr du meg :)

Ellers blir det bra med ny luke og diverse, tror jeg kan komme til og like denne her! ;)

:wink:

tror jeg skal glemme replika felgene, tydeligvis bare jeg som liker dem så :lol: jeg trenger å se litt forskjellige muligheter.. :wink: fint om folk poster idéelle felger jeg kan tenke over også :) har jo god tid med det lille prosjektet mitt ja, bare å ta det lungt.. 8) skal ikke smekke på noe før våren hadde jeg tenkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Kjempefin 320 du har. Har E46 sedan selv, og er kraftig fornøyd. Hatt den i snart tre år, og vekker fortsatt oppmerksomhet :lol:

Splittere hadde vært tøft på denne :)

Jeg har akkurat bytta ut ene lykteglasset mitt, grunnet en sprekk i ene hjørnet. Veldig enkel jobb, fort gjort :)

Skal følge meed i tråden her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin 320 du har. Har E46 sedan selv, og er kraftig fornøyd. Hatt den i snart tre år, og vekker fortsatt oppmerksomhet :lol:

Splittere hadde vært tøft på denne :)

Jeg har akkurat bytta ut ene lykteglasset mitt, grunnet en sprekk i ene hjørnet. Veldig enkel jobb, fort gjort :)

Skal følge meed i tråden her :)

Takker! Bare moro at folk følger med på tråden ;)

-Er splittere dyrt? :) Det skal vurderes hvis prisen ikke er alt for høy :lol:

Gi en status på om lykteglasset er tett når du har fått kjørt litt hvis du gidder, for jeg er veldig interessert i å bli kvitt duggen på det ene lykteglasset mitt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

På tide med en liten bilde-update :)

Byttet tilbake til sommerhjula for nesten 2 uker siden :) Det har jeg gleda meg til en stund.

Photo%20sladdet%20cropped%2010%2003%2011%2026.03.12.png

Photo%20front%20sladdet%20cropped%2010%2003%2033%2026.03.12.png

Photo%20side%20hjulbytte%2017%2009%2014%2018.03.12.png

Jeg må nesten nevne at bilen har fått noe rust på bagasjeluke og førerdør i vinter.. :( men jeg legger ikke ut bilde av dette før dagen det skal byttes, så blir det smertefritt for eventuelle lesere :lol: ny bakluke har jeg allerede, men jeg trenger fortsatt en ny førerdør.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på en liten ting.. Jeg har to nøkler til bilen, en nøkkel som jeg kan starte bilen med og en som jeg kan bruke knappene på, men som "¤#%% ikke vil starte bilen! dette gjør at jeg må ha med meg to nøkler hele tiden.. :|

Finnes det noen måte å få reservenøkkelen min til å kunne starte bilen? så kan jeg bar gå over til den, istedenfor å ha med meg to nøkler overalt?

mvh Espen Alexander Enerhaugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Pen tralle! Gjør seg med den fangeren. Mørke/sota blinklys vil gjøre seg, pluss at du trenger å få vinduslistene i krom mørke. Et tips er å ta dem av og foliere de, det gjorde jeg, og koster en brøkdel av prisen i forhold til å kjøpe nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er splittere dyrt? :) Det skal vurderes hvis prisen ikke er alt for høy :lol:

Gi en status på om lykteglasset er tett når du har fått kjørt litt hvis du gidder, for jeg er veldig interessert i å bli kvitt duggen på det ene lykteglasset mitt :roll:

Splittere er ikke den største utgiften.. får de på ebay.

Mine er fra Schmiedmann (ta en titt i tråden, så ser du).

Lykteglasset er tett som bare det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på en liten ting.. Jeg har to nøkler til bilen, en nøkkel som jeg kan starte bilen med og en som jeg kan bruke knappene på, men som "¤#%% ikke vil starte bilen! dette gjør at jeg må ha med meg to nøkler hele tiden.. :|

Finnes det noen måte å få reservenøkkelen min til å kunne starte bilen? så kan jeg bar gå over til den, istedenfor å ha med meg to nøkler overalt?

mvh Espen Alexander Enerhaugen

Hei. Det du kan prøve på er å programmere begge nøklene på nytt.Slik gjør du det:

Håper dette hjelper eller så må du ha deg en tur til noen som kan det / bmw forhandler. Tar et par hundrelapper for jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...