Jørgen Lie Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Litte tulleprosjekt av en vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 hah, nice, skulle hatt litt bredere stålfelger, gull vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 bredda stålfelger er et MUST på denne, blir helt rå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 kunstværk på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Hehe, mulig det kommer noe kanthjul på ila neste uke Morsomt at dere liker det.. Er jo meningen at det skal se ille ut.. HER kan dere se reaksjonene på et internasjonalt forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 haha et sitat fra r3vlimited, "Wow... The world will end in 2012. The signs are here. We just had a thread where we don't like something from Norway. Were fucked" artig prosjekt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Er dette DIN?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Har jeg det reg.nr der og facelift-front, samt 4-dørs, Mads? Eller mente du om d var min bil? Det er d i så fall ikke vinterbilen til en kompis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Har jeg det reg.nr der og facelift-front, samt 4-dørs, Mads? Ja det har du, eller vent. Nei det har du jo ikke Ta nu heller å plukk ut "trakta" på passasjersiden og send den til meg. Jeg har mer bruk for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 den var litt småtøff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Jeg trodde det var vinterbilen din! Fikk litt sjokk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Syns det er nice jeg Spess første og siste bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 haha et sitat fra r3vlimited, "Wow... The world will end in 2012. The signs are here. We just had a thread where we don't like something from Norway. Were fucked" artig prosjekt dette Hehe, katastrofe!!!! Mye deiligere og se de fæle E30`ene med US-fangere.. Det er toppen av nytelse! Ja det har du, eller vent. Nei det har du jo ikke Ta nu heller å plukk ut "trakta" på passasjersiden og send den til meg. Jeg har mer bruk for den Trakta-hvafornoe? Jeg trodde det var vinterbilen din! Fikk litt sjokk! Vintervogna til en kompis.. Syns det er nice jeg Spess første og siste bilde! Kommer vel flere bilder med annen oppjazzing etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå