Gå til innhold

E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14


Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ja bør vel brukes mere- fremfor å selge b-billig iallefall ;) Ser ut for at prisene på e30m3 har roet seg litt og siden sist eg sjekka, og det er sikkert enklere å få penger biler som pengene er lagt i lakk og shine :) Har fått mange mil på bilen i år, og det er nok mest fornuftig å videreutvikle.. Bedre olje kjøling, oppgradere bakstilling og letting er på plan.. Men med 2 stk andre prosjekt, så er det litt lite med tid til å realisere alle planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ja, vi får se- lysten til å bygge i en helt annen retning er der- Så da er jo spørsmålet om eg skal bygge på denne eller en ny.. Problemet er jo at eg neppe finner et bedre karosseri en dette.. den er jo så og si  noe så sjeldent som rustfri :)  

 

2 -veisProflex understellet selges sansynligvis i kveld, så da er det uansett plutselig Intrax som havner opp på ønskelista.. e46 Abs er på G og.. Men om dette havner på denne bilen eller mitt andre prosjekt ( Preface s50 kompressor) er jo avhengenging av hvilken av de eg bestemmer meg for å selge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Her var det plutselig litt liv også ja :) Det er ikke veldig mye som har skjedd her, men planene er litt forandret. Eg har jo som sikkert de fleste her har fått med seg bygget om en 320 utenom denne . (Pressemobilen) Og etterhvert som planer "tok av" Så bestemte eg meg for å putte de fleste uorginale "flymo" deler på 320'en. Så denne er nå utseendemessig orginal, ikke noe evo jall i alle kanter.. Eg vurderer også å gå tilbake til mer eller mindre standard understell også. Det er jo tross alt en urestaurert original bil, så eg tror det er mere fornuftig å holde den noenlunde original.

Eneste unntak er jo internals i motor, og litt orginale dtm biter her&der så eg ikke tror engang de mest hardcore orginal politi kan arrestere meg for ? :) - så er det jo en veldig hyggelig farkost som har det ekstra kruttet som gjør at den kan hamle opp med nyere varianter av m3 i de fleste situasjoner.

Så får heller 320en bli den mest baneorienterte av de.

post-40852-0-04304900-1452808407_thumb.j

Endret av Yngve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Yngve changed the title to E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...