Rogeren Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Du må jo bruke den litt mye mer før du selger...! Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
Yngve Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Hehe, ja bør vel brukes mere- fremfor å selge b-billig iallefall Ser ut for at prisene på e30m3 har roet seg litt og siden sist eg sjekka, og det er sikkert enklere å få penger biler som pengene er lagt i lakk og shine Har fått mange mil på bilen i år, og det er nok mest fornuftig å videreutvikle.. Bedre olje kjøling, oppgradere bakstilling og letting er på plan.. Men med 2 stk andre prosjekt, så er det litt lite med tid til å realisere alle planer.
Yngve Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 Ja, vi får se- lysten til å bygge i en helt annen retning er der- Så da er jo spørsmålet om eg skal bygge på denne eller en ny.. Problemet er jo at eg neppe finner et bedre karosseri en dette.. den er jo så og si noe så sjeldent som rustfri 2 -veisProflex understellet selges sansynligvis i kveld, så da er det uansett plutselig Intrax som havner opp på ønskelista.. e46 Abs er på G og.. Men om dette havner på denne bilen eller mitt andre prosjekt ( Preface s50 kompressor) er jo avhengenging av hvilken av de eg bestemmer meg for å selge..
e30 tic Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 Bygg ferdig den preface s50 saken å selg den til meg, så tar du dei pengene å putter i M3'en dååå blir det gromt
Yngve Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 Hehe, ja hvordan vil du ha bilen? Fikk faktisk lagd ferdig trykkrør til prefacen i kveld, så en første oppstart med presse er ikkje langt unna no. S:M:G reagerte på dette 1
NilsP Skrevet Januar 11, 2016 Skrevet Januar 11, 2016 Bump Yngve Satt og søkte etter inspirasjon, og då kom jo denna "klassiske" tråden opp. Godt og vita du har grombilen enda, må satsa på bruk til sommaren ///M-Power
BMW E30 325 Skrevet Januar 12, 2016 Skrevet Januar 12, 2016 Denne er så grom! Sent from my iPhone using Tapatalk Yngve reagerte på dette 1
Yngve Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Skrevet Januar 14, 2016 (endret) Her var det plutselig litt liv også ja Det er ikke veldig mye som har skjedd her, men planene er litt forandret. Eg har jo som sikkert de fleste her har fått med seg bygget om en 320 utenom denne . (Pressemobilen) Og etterhvert som planer "tok av" Så bestemte eg meg for å putte de fleste uorginale "flymo" deler på 320'en. Så denne er nå utseendemessig orginal, ikke noe evo jall i alle kanter.. Eg vurderer også å gå tilbake til mer eller mindre standard understell også. Det er jo tross alt en urestaurert original bil, så eg tror det er mere fornuftig å holde den noenlunde original. Eneste unntak er jo internals i motor, og litt orginale dtm biter her&der så eg ikke tror engang de mest hardcore orginal politi kan arrestere meg for ? - så er det jo en veldig hyggelig farkost som har det ekstra kruttet som gjør at den kan hamle opp med nyere varianter av m3 i de fleste situasjoner. Så får heller 320en bli den mest baneorienterte av de. Endret Januar 14, 2016 av Yngve bmwe34t reagerte på dette 1
volvobrage Skrevet Januar 15, 2016 Skrevet Januar 15, 2016 Høyrest ut som ein god plan, verdien på orginale E30 M3ar går vel berre opp og opp etterkvert:) Fleire bilder av den svarte?:)Motorrom osv.
Yngve Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Skrevet Januar 15, 2016 Det kommer i pressemobil tråen når sesongen avsluttes ?
23732 Skrevet Januar 16, 2016 Skrevet Januar 16, 2016 Fin lyd fra M320en din ihvertfall, så ut til at den flyttet godt på seg og Yngve reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå