John90 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Har skjedd litt siden sist oppdatering. Vært utsatt for 3 stk skader på e61'en når den har stått parkert utenfor borettslaget der eg budde. Knust frontrute/skade på panser skjerm. Nå er den lakkert oppigjenn og frontrute har blitt byttet. Når dette skjedde toppet egentlig alt seg med det borettslaget så da kjøpte eg meg hus Endelig fått egen garasje Delebilen på plass og Så imårgen har madammen termin med nr 2 så da blir det vel han som står i fokus framover, helt til eg får lov og hente 540'en ifra sveising/lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Kjenner du Amalie Gulbrandsøy eller? Hun holder til på Voss 94`er tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Ringer ingen bjelle ved det navnet nei. Er jo noen år yngre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Voss er ein fin plass! Er fra Odda sjølv, så det er ikk lange avstanden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Odda ja. Har intrykk av at det er et bra bilmiljø der Er oppvokst i fjorden eg og serdu Idag fikk eg endelig pakke i posten. En stykk 750i diff med 3,15 utveksling og brems så no blir det saker på touringen Fikk også litt arbeidslyst så tok ut motor/gir ifrå delebilen eg har stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Det har vært et bra bilmiljø. Daffet av desverre :/ Østsiden da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 neidå.. Folkedal. Mellom granvin og kvanndal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Mye flotte 5ere her Likte spessielt godt 540 touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Har skjedd litt her i det siste.. Har vært en uke på haukeland sykehus og det resulterte i et nytt tilskudd i familien. Nokk en liten gutt Igår kom det ut en ganske interresann bil på nettet så eg lokket svigerbroren min til og handle da eg har nokk med 3 biler og 2 små unger i huset Bilen er en orginal 530i v8 som er byttet motor til m60b40 og 6 trinnskasse Den er og orginal alpeiveiss 3 noe som eg ikkje har sett så masse til. Sliter med at den går varm. Men skal prøve og lufte og sjekke etter lekasjer. Men ser den ryker brunt av eksos så er muligens toppakning. Planen er og få den eu godkjent. Og skulle det være noe så har eg jo liggende "litt" e34 deler i tunet.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Har begynnt og ta ut litt deler til ombygging fra automat til manuell på min touring. Noen som har tips til og behandle alu svinghjul før montering av ny clutch? Er litt slitasje på det. Noen bilder: Girkasse står klar. Trenger berre en vask 750 diff står også klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 750 diffen funker bra den, 2250 omdr i 100 på speedo å ikke så altfor galt, i tillegg til bedre aks. ^^ fornøydv med min så langt ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Blir spennende og prøve. Har jo en til 540 i tunet og sammenligne med. Den ligger på 2500 omdr i 100 med m5 diff Sitter og funderer litt på presse til den og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Var og henta meg ny familiebil igår. Fikk plutselig mulighet til og handle en e61 535d . Så nå er ikkje madammen så happy da tunet begynner og fylle seg opp med diverse 5 serier Gamlebilen kommer vel til salgs snart. Noen bilder per dags dato. Om noen uker kommer jo e34 540'en hjem og så da skulle eg fått til et fellesbilde av bilparken Begynner og bli litt felger i garasjen og nå Delebilen er nesten ferdig plukket og. carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå