Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil tro den aktuelle bilen har combox grunnet utstyret. Internett er... Internett. :)

BMW apps er egen utstyrskode (6NR), og er nødvendig for å få fullintegrering av Spotify.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det som er tilfelle ja, men når det er sagt så garanterer jeg ingenting. :)

Bilen bør ha combox med tanke på modell og utstyr, men ingen regel uten unntak.

Apps kan kodes inn. Krever ingenting ekstra, men om bilen ikke har snap in-adapter/6NF må du muligens koble om litt slik at du kan benytte 6FL-kontakten til dette.

Edit: står litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det som er tilfelle ja, men når det er sagt så garanterer jeg ingenting. :)

Bilen bør ha combox med tanke på modell og utstyr, men ingen regel uten unntak.

Apps kan kodes inn. Krever ingenting ekstra, men om bilen ikke har snap in-adapter/6NF må du muligens koble om litt slik at du kan benytte 6FL-kontakten til dette.

Edit: står litt her.

Da fikk jeg oversendt listen fra forhandler (overraskende kjapt) og det var som du trodde at bilen har combox, men at de ikke hadde opplyst om det. Da gjør det alt litt lettere (om jeg har forstått det rett?)

I tillegg fikk jeg følgende koder opplyst:

612 BMW assist

615 expanded BMW online information

616 BMW online

620 voicecontrol

6AA BMW teleservices

6AB control for teleservices

6VC control for combox

Virker som om det var en del mer enn tidligere opplyst ihvertfall :)

Vil det da si at jeg kun trenger koding for og få BMW apps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare så letta over at jeg hadde combox jeg :)

Takk for svar. Da må jeg først sørge for og få bilen så får jeg kontakte Bimmertech etterpå. Har hørt og lest veldig mye positivt om han ihvertfall. Krysser bare fingrene for at jeg får solgt og kjøpt før den forsvinner... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken NCS bruker du? 4.0.1 eller den gamle? Hvis du koder CIC uten 644 og uten noe annet tlf relatert så koder du ikke CIC riktig.

 

Post ut FA din fra NCS her.

 

E82_#0308&LWSW%0A79*UR51$1CA$1CB$1CC$1CD$249$2MG$2PA$320$321$337$423$428$431$442$473$481$488$493$494$4B3$502$507$520$521$522$534$540$548$563$5DC$609$644$676$6FL$6NR$6VA$6VC$704$710$715$760$775$7AZ$842$850$851$863$888-A090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...