Gå til innhold

Mini-makeover BMW 316i (1,9)

eivind_m
 Share

Anbefalte innlegg

Ble bra med forvandlingene :D men for aldel få ut cd spellaren og sett inn dynavin eller orginalt, ser for billigt ut nå:)

Heheheh, takk for svar! :D Ja, vi får se :) En kompis av meg har en sann navigasjonssystem fra BMW liggende, så kanskje det er noe det?? : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ville også godt for enten original spiller, eller navi eller noe i den duren. Har faktisk uorginal spiller i bilen min selv, og er ikke fornøyd. Ser veldig "billig" ut, som det er nevnt over her :P

Stå på:) Liker oppgraderingene. Bakrutesenker fra ACS gjør seg 8)

Har bytta spiller nå, den er fremdeles uoriginal, men den har rødt lys vertfall :) Den spiller noe så vanvitti mye bedre enn spilleren jeg hadde!! Skulle tro jeg hadde bytta ut alle høytalerene, men de er faktisk originale :)

Er på nippet til å kjøpe basspakke fra lokal forhandler, så vil ha godt grunnlag for å få mye ut av den pakken :)

Har forresten også fått inn M-tech list (bestilt fra eBay, ferdig lakkert) som ligger på stuebordet og venter på rein bil slik at jeg får limt det på! :D

ACS bakrutesenkeren får vi se, har kanskje en på gang nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tid med en liten mod-update :)

Har nettopp fått festa M-tech lista på lokket og det følger her med bilder av det :) Kjøpte den ferdig lakkert på eBay og er passe fornøyd :) Litt herk å bøye den til slik jeg ville ha den i forhold til formene på koffertlokket, men det gikk!

Tok også et par bilder av nye-spilleren, slik at dere får et innblikk av hvordan den er i forhold til den gamle :)

Når det gjelder nyrene har jeg fått "lakkert" dem med Plasti-Dip, men har ikke noe brukbart bilde av hele fronten med sorte nyrer enda, men så snart jeg har et, slenger jeg dem ut her!

Nå følger bilder.. 8)

Her er nyrene lina opp :) Chrome VS Plasti-Dip prosessed..

vbtd05bpnbrwmcj15o9w.jpg

Begge nyrene ferdig behandla :)

duto185onvpqfikr9i8p.jpg

4 bilder av montering av M-tech list..

cc0joom5xpi9x6onya8a.jpg

tmn0duksapq4mqorpqmw.jpg

wnx0wfov1ey40blkgd2a.jpg

65qplc2k9wqfjvrc48t5.jpg

Ny spiller og endelig USB-utgang fra hanskerom! Mye penere :)

mwksd9em7ad1u0o1w69b.jpg

Gammel spiller VS ny spiller med tanke på lys i interiør i mørket :)

9i4yuygbcddjel7bi3k9.jpg

68fgi7ouvyywe9cu0s0v.jpg

Og når jeg så disse bildene kom jeg plutselig på at jeg har også bytta girpose og handbrekkpose pga hull i girposen.. #-o

k0zigu3bdhkh00eh9czb.jpg

sou65pgfvgddcway7r9l.jpg

kghrpgy3i9e17yiil90w.jpg

Det var alt for denne updaten! Venter også på ny girkule, da den jeg har spinner rundt og rundt hver gang jeg girer.. :applause:

Setter pris på alt av kommentarer og konstruktiv kritikk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Hvordan synes du den går, med tanke på fart? :P Har selv en lik, bare svart.

Takk for det! :D

Heheh, går å går, fru Blom.. :) Ehm, den går greit med tanke på hestene og drar OK på lavt turtall i 5 femtegir med tanke på forbikjøringer :) Kan ligge bak en bil i 70 i femtegiren og gi på og vere forbi i trygt tidsrom :) Men ved nedgiring er ikke sjokke like stort for å si det sann!

Når det gjelder fart, kan ikke jeg si så mye om hvor mye den klarer, da jeg ikke er noen råkjører, hahah :P

Men syns forbruket er noe høyt med tanke på hestene, men det kan jo vere volumet som gjør det, ikke vet jeg :) Ligger på 8,0l/100km på blanda.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P Tror jeg ligger på ca 0.6 - 0.7 selv, men jeg kjører mye på landevei med lite nedgiring osv.

Jeg synes ikke den drar veldig godt, men går helt greit. Har hatt min i 150 på motorvei, noe som ikke er til å skryte av. Jeg skalv da jeg så hvor fort det gikk, haha!

Fine biler, det er de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P Tror jeg ligger på ca 0.6 - 0.7 selv, men jeg kjører mye på landevei med lite nedgiring osv.

Jeg synes ikke den drar veldig godt, men går helt greit. Har hatt min i 150 på motorvei, noe som ikke er til å skryte av. Jeg skalv da jeg så hvor fort det gikk, haha!

Fine biler, det er de!

Har vel faktisk hatt den nede i 0.5 når jeg tenker meg om, men da fokuserte jeg veldig på å holde nåla under literen ved aks :)

Heheh, bør nok ha bil som er bygd for fart for å kunne holde den farta over tid uten å bli skremt, ja.. :)

Fine biler, definitivt! :D Skulle gjerne hatt facelift å M-tech 2 da.. =P~

Jeg bør vel også meddele at bilen står per i dag parkert uttafor det lokale verkstedet i påvente av ny vannpumpe..! Ische braa :(

Har vært i tvil i ei lita uke nå om det har vært noe galt, men i går tok det helt av.. Motoren fjusket og laga veldig utrivelige lyder og svak "kakkling" fra motorrommet :( Snakka med en god kompis som er mekaniker og anbefalte å ikke kjøre bilen videre før vi visste hva som feilet.. I stad ringte de fra verkstede og hadde konstatert at det burde byttes vannpumpe :) På godt insj bestilte de vannpumpe umiddelbart og ventes å få den inn i morgen! Valgte å bytte den selv, da jeg har kompiser som er flinke med bil til å hjelpe meg! :D :D Håper bilen snart er kjørbar igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...