byssing Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Kjøpte meg en e46 320Ci for noen måneder siden og tenkte jeg kunne lage en liten tråd om den. Bilen er en E46 320Ci orginal M-tech har akkurat rundet 139 000km nå den er i fargen topasblå Det som sitter på bilen nå 19" bbs ch Orginal M-tech Profsotede ruter svarte nyrer (ikke fått tatt bildet etter montering) harman kardon Planer for bilen Mørke blinklys (bestilt) oppgradere orginal anlegget (tips til frontsett?) gul lyktefilm carbon splittere muligens noen andre baklykter vurderer også å få senket den litt mere enn det den er i dag etter bildene ble tatt har bilen fått svart grill og mørke blinklys er på vei. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å bedre utseende enda mere? Sikler veeeldig på kompressor også, men så var det de penga da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Flott bil! Liker fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Flott bil, hadde en akkurat lik selv. Hva du enn gjør, ikke kjøp noe CSL-jallabakluke, du har facelift-bakluke nå, som er mye penere enn alt av dårlige tilpassede CSL-luker. Du kan jo kikke litt i tråden min for litt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 har ikke planer om no csl luke, for jeg liker den best som den er nå. eneste er at jeg vurderer m3 diffuser og look på eksosen. noen som har erfaringer med det og hvordan lyden blir da? skal ta meg en titt i tråden din jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 vurdere m3 look på eksosen nå, men ere mulig og bruke bakre del av orginal m3 eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Ikke uten videre. Må kappe vekk reservehjulsbrønnen og erstatte den med M3-gulv eller plate fra schmiedmann/egenprodusert. Får dog eksosløsninger som går under/rundt reservehjulsbrønnen bl.a på GS Bildeler. Ellers gratulerer med pen bil og fine planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 okei, da blir det nok noe ala det som dem selger på gs da regner med at jeg får litt grovere lyd i bilen da, siden det orginale ikke akkurat gir så mye lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Får kjøpt M3-look-eksos på eBay(.co.uk) til rundt tusenlappen. Ser litt jalla ut, men skal fungere greit. Dette går bak reservehjulsbrønnen. Er en tråd her inne om det et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 okei men i dag oppdaga jeg ett annet problem, førerdøra ville plutselig ikke åpne seg i det heletatt, så måtte inn gjennom passasjer døra, men når jeg skulle ut igjen var den helt fin. det samme skjedde ett par ganger til i dag. døråpnern funker da hverken fra innsiden, ell utsiden. noen som har vært borti det? hva kan være feil der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Da var mørke blinklys annkommet, så da blir det vell montering så fort jeg får fiksa døra mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 da har jeg endelig fått montert blinklys. satte også på lyktefilm å, men fargen på filmen var ikke heeeeeelt bra. skulle være gul, men ser mere grønn ut bilder kommer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 og her er bildene: Den lyktefilmen ble altfor lys og blir nok fjernet igjen, men er det noen som har no tips om en bra lyktefilm som har en mye mørkere gulfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Støken Coupé! Skal du ha alle lyktene i smoke, eller bare fremme? Spesiell farge på lyktefolien, ja :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Flott bil! Liker fargen! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 syns jammen lyktene va fine som di va på første bildene... enig at svarte nyre er et must nå resten av listverke e svart.. skulle en hatt noe form for film på lyktene så ville eg valgt sota(smoke) men va så nydelig blåfarge at eg syns det passa bra med hvit her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå