spruddel Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Diffen til min koster også 850£ ser jeg. Får den vel for ca. 10k i Norge, så hvis det blir under 9000 og jeg kan hente den i Lillestrøm hos deg, så er jo det interessant Må nok avvente litt. Men greit å orientere seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Ok, bare å si fra, kan alltids se om jeg får skviset prisen mer. (Har faktisk ikke orientert meg om hvem som selger til hvilken pris i norge). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Denne likte jeg veldig godt! Skulle jeg hatt så ny bil måtte det blitt noe liknende! Tøft at det funker bra:) Ser bra ut også. Men du skulle ha fått den omprogramert! Kan anbefale TRF-racing! Han bygger etter ønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Denne likte jeg veldig godt! Skulle jeg hatt så ny bil måtte det blitt noe liknende!Tøft at det funker bra:) Ser bra ut også. Men du skulle ha fått den omprogramert! Kan anbefale TRF-racing! Han bygger etter ønske Er ES Tuning forhandler selv så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Takk, stemmer quaife LSD. Greit å kunne plante kraften ned i bakken skikkelig, og kanskje bedre fremkommeligheten på vinteren som bonus. Jeg har også gått å lekt litt med tanken å anskaffe en slik Quaife diff, sliter mildt sagt med å få krafta i bakken uten å spinne og slippe. En ting er jo å kjøpe den og det er jo greit nok, men å montere den er jeg mer usikker på. Hadde egentelig i tankene å eventuelt sette jobben bort til ett ordentlig verksted, muligens høre med Bavaria Åssen blir bilen på gira? Jeg kjører mye langkjøring på motorveier og synes det er fint å kunne ligge på så lavt rpm som mulig i f eks 110-120 km/t, og til det så er 325en ypperlig i sjette gir Vinteregenskapene derimot klager jeg ikke over, to pakker med fliser i bagasjerommet og "greie" vinterdekk så klatrer den opp over alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Tror ikke gira blir annerledes, har ikke fått med meg at det skal være noen annen utveksling. Blir trolig en bekjent på godkjent bilverksted som tar installasjonen. (Jeg stoler ikke på Bavaria på slike ting, men nå er det vel forskjell på forhandlerne men). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Flott bil Har selv en 09 325d Angående LSD fra Quaife vil ikke den endre utvekslingen da den ganske sikkert bruker det gamle kronhjulet og pinion. Men har ikke 330/335d LSD som standard? I såfall ville det vel være enklere å bytte diffklumpen til en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Denne likte jeg veldig godt! Skulle jeg hatt så ny bil måtte det blitt noe liknende!Tøft at det funker bra:) Ser bra ut også. Men du skulle ha fått den omprogramert! Kan anbefale TRF-racing! Han bygger etter ønske Er ES Tuning forhandler selv, har nok gjort litt. Partikkelfilter er fjernet og dyser er byttet, og den gikk alt for bra, måtte nedjustere masse (tror dysene er mye større enn jeg ba om), men har ikke hatt mulighet å finjustere enda, er også et par småting som må ordnes. Ok, det er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Flott bil Har selv en 09 325d Angående LSD fra Quaife vil ikke den endre utvekslingen da den ganske sikkert bruker det gamle kronhjulet og pinion. Men har ikke 330/335d LSD som standard? I såfall ville det vel være enklere å bytte diffklumpen til en slik? Det er nok bare M-biler som har LSD.. I følge birdsauto: "The last production BMW to be sold with the option of a limited slip diff was the E36 328i. Since then, LSDs have been the preserve of the fabulous M-Power cars." http://www.birdsauto.com/content/collat ... 928336.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Vasket bilen og knipset noen bilder i dag: Veide forresten bilen her om dagen også, med 2 personer og litt bagasje - nesten 1900kg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Har lyst på en front leppe ala dette: http://www.chargespeedusa.com/#/item/05 ... front_lip/ Men denne var mildt sagt dyr.. Har også vurdert denne: http://www.ebay.com/itm/05-10-BMW-E90-E ... 766wt_1399 Men dårlig/få bilder, og passer kanskje bare ikke-M-fanger. eller denne: http://www.ebay.com/itm/05-08-BMW-E90-3 ... 848wt_1399 ..som ligner veldig på tidligere nevnte 3D-leppe (bare rimeligere); http://www.jl-motoring.com/BMW_E90_E91_ ... fs9009.htm Ellers var det ikke BMW-performance bremsene på lager der jeg først bestillte, så bestillte via E-bay i stedet, og regner med de sendes neste uke. Diffen er mottatt, men når jeg får montert den er høyst uvisst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Denne var jammen meg pen, grå BMW er sjelden feil Liker oppgraderingene også! Har du BMW business stereo eller den helt standard utgaven. Har business selv og syns den er rimelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Nydelig bil du har!! Synd du har kvitta deg med seaten dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Denne har blitt sykt grom. Hvor mye kom felgene på inkl. frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå