Frode D Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Dette er en av forumets råeste E91! Du har gjort alt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Oj.. PEN BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Takk for hyggelig feedback! Grom 325d du har her! Nydelig upgrades du har gjort også Spm.. Hvilken linse er det du har brukt på dette bildet? [ Bilde ] Objektiv: Olympus 7-14mm f4.0 (og Olympus E-5 kamera. Crop-faktor 2). Forøvrig på de fleste siste bilder er det Olympus OMD E-M5 med 45mm f1.8 eller 12mm f2 som er brukt. Lite, speilløst systemkamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Slenger ut noen bilder til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 FY .... for en bil Det må være en av de feteste E91 jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 For en grom bil! Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruun Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Sykt lekker bil. Hatten av for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Takker for hyggelige kommentarer. Dessverre har det ene LED-parklys/AE tatt kvelden igjen (begge har tatt sluttet å virke tidligere). Kjøpt hos ekstralys.no (dybvik trading) - Har opplevd bra service og de har sendt nye på garanti. Skal nå prøve de nye 20W i stedet for 10W. Bør bli hakket bedre, i og med at jeg har tonet film på lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Får sei det ein gong til... finaste e91 på forumet.... eg skulle gjerne sett min såg slik ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Utrolig gjennomført og lekker. Denne likte jeg svært godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Får sei det ein gong til... finaste e91 på forumet.... eg skulle gjerne sett min såg slik ut.... Takker. Er jo ikke så vanskelig å få BMW M-sport biler til å se fine ut. Det som er synlig på bilen (utenom senkesett og felger) har kostet meg under 8000,- så det er ikke så ille. De andre hundre er ikke så synlige (unntatt felger og senking). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 sinnsykt grom vogn, hatten av for dette. hva er farge koden på denne bilen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 sinnsykt grom vogn, hatten av for dette. hva er farge koden på denne bilen egentlig? Takk. Farge er "SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Nye hjul : Zito Corsica black 8,5x19 ET32, 10x19 ET35 med Michelin Pilot Super Sport 235/35, 265/30. Gamle VMR V701 hjul selges, en felg rister litt i høye hastigheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Rå bil, stasjonsvogn med diesel behøver ikke å være å være kjedelig Har selv fått sommla meg til felger, men siden jeg ikke har senk så har jeg 275/30 bak. Må ha mye gripeflate for å ikke slite ut antispinnen, men sporer overraskende lite med 235/30 foran da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå