pedro Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Hei Jeg har 98m E36 med original fjærnstyrt sentrallås og alarm. Der blinker det i kassetspilleren når alarmen står på. Hva gjør jeg for å få blink ett eller annet sted når jeg bytter ut den originale spilleren? Noen ideer på å flytte denne blinkingen til et annet sted? Hva gjør denne boksen som står ved siden av bryteren til setevarmebryteren? Tell-tale 1 09/1992 65758357417 Real oem sier BMW alarm system. Ser ut som at den har en lys diode i den. Plastikklokket er av rød plast og gjennomskinnbart. Noen som vet? Mvh P
pedro Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Kan eventuelt vurdere å montere original CD spiller hvis noen har en til salgs. P
Reef89 Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Det du kan gjøre er og finne de ledningene som går til den dioden som blinker eller finne alarmkotrolboksen der pleier det og stå på utgangen hvor ledningene går og så koble deg innpå der med en annen diode som du kan plassere hvor du vil. Den dingsen ved siden av bryteren er vel startsperren. ?
pedro Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 "Det du kan gjøre er og finne de ledningene som går til den dioden som blinker eller finne alarmkotrolboksen der pleier det og stå på utgangen hvor ledningene går og så koble deg innpå der med en annen diode som du kan plassere hvor du vil." Ser ut som om dette er en kabel som skrus innpå baksiden av spilleren. "Den dingsen ved siden av bryteren er vel startsperren?" Startsperren? Den boksen som sitter mellom ASC og setevarmebryteren? Skal prøve å ta noen bilder av dette. Ingen som har en CDspiller med "blink" i da? P
StigJ Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Tror du kjeltringen bryr seg om det er blink i spilleren eller ikke? Det finnes et hav av originale spillere som har en liten dioden som blinker og som ikke har noe med alarm å gjøre. En tyv er enten oppegående og vet dette eller så er han så høy på alskens dritt at han ikke enser blinkingen. Sist jeg hadde innbrudd i bilen min var det kun min han brøyt seg inn i blant sikkert 15 andre biler. Jeg hadde alarm og en sterk blinkende diode i frontruta. Han kom seg inn i bilen tydeligvis uten å bry seg om hylingen, jeg våkna og han ble tatt litt senere Det skal sies at han akkurat hadde satt seg et skudd i armen. Så en diode spiller ingen rolle dessverre...
pedro Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 ÅÅhnei Sier du det. Jeg hadde satt alt på at dette var en av de mest kriminalforebyggende tiltak jeg kunne gjøre. Nei, Var mest for min egen del nesten, så jeg fysisk kan se at bilen er låst. Selvsagt håper jeg jo at noen av de nattaktive går forbi og heller tar en annen bil(også fordi stereoen i min bil knappest kan omsettes for mer en ett halvt gram). Hatt fire bilinnbrudd og to biltyverier, så jeg håper kvoten er oppbrukt. Tidlig 90 forsvant 343 DLen min og fruens 2,2 varulv. Ingen av bilene er noen gang meldt skrotet. 96 innbrudd i fruens 900 og året etter innbrudd i fruens 8 - 10 timer gamle Mazda. 07 ble 525en min RIBBET for eksos hjul motordeler og alt verktøyet mitt og i mars ble Alpina B3en min frastjålet lister lykter og Mfanger og påført lakkskader for 35,000. Er blitt for tvang i rusomsorgen! Jeg blir å flytte diodeblinken ned til midtkonsolen da tenker jeg. Jeg vil ha blink P
KrHeLl Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Ser ut som at den har en lys diode i den. Plastikklokket er av rød plast og gjennomskinnbart. Noen som vet? Mvh P Bilde lånt av "MParallel" Fra "bimmerforums.com" Hvis det er en slik som er på bildet så er dette lysdioden til original alarmen ja.. Vet ikke om det er lysdiode eller vanlig lyspære i den. Denne skal blinke når alarmen er aktivert ja, har du et multimeter kan du måle om du får spenning inn til den når alarmen er på. Kan hende lyspæren/lysdioden er defekt.
pedro Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Takker. Der sparte du meg for å grave fram bilen for å få tatt noen bilder. I Alpinaen blinker det i kasettspilleren til når alarmen er på. På 323en blinker det i en diode på samme sted på midkonsolen som hos deg KrHeLi. Er redd jeg klusjer til noe på alarmen hvis jeg klipper i ledninger eller fjærner noe. P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå