Evenol Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Etter salget av E30 M3'n så var planen å kjøpe noe billigere, men den gang ei... derfor kjøpte jeg en E36 M3 3.2 (som jeg forøvrig bare hadde i en dag). Men, lysten på noe "nytt" med lav km.stand fristet, samtidig som jeg alltid har vært svak for E92-karosseriet. Denne gangen slo jeg på den "fornuftige tromma", og kjøpte en 2008 model 320iC med M sport og kurant utstyr. Per 17/12 har denne bare 36.000km på teller'n. Bilen er titansølv med svart/grått alcantara sportsinteriør og svart blank/høyglans shadowline rundt vinduer, speil m.m. Div. utstyr: [*:3dbwfnpl] Glasstakluke[*:3dbwfnpl] Svart taktrekk[*:3dbwfnpl] Lyspakke (Xenon, lys i dørhåndtak utvendig, innvendig led-stripe under dørkarm, m.m.)[*:3dbwfnpl] Regnsensor[*:3dbwfnpl] Cruisecontroll[*:3dbwfnpl] Original M-sport innvendig/utvendig[*:3dbwfnpl] Parkeringssensor bak[*:3dbwfnpl] BMW professional radio/CD med iPod og USB inngang i midtkonsoll[*:3dbwfnpl] Kjølerom i midtkonsoll[*:3dbwfnpl] Nedfellbare bakseter[*:3dbwfnpl] Justerbar sidestøtte i stoler foran [*:3dbwfnpl] Bagasjeromsnett[*:3dbwfnpl] ISOFIX-fester til barneseter[*:3dbwfnpl] Automatisk avblendbart speil innvendig[*:3dbwfnpl] Auto Start/Stopp funksjon++++ Se vedlagt utstyrsliste under for mer detaljerte opplysninger Komplett utstyrsliste: Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 337 M SPORTS PACKAGE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUTOMATIC ANTI-DIMMING 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 7RS COMFORT PACKAGE 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 1CB CO2 CONTENT 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 520 FOGLIGHTS 522 XENON LIGHT 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Planer: [*:3dbwfnpl] Foliere svart tak[*:3dbwfnpl] Noen tøffe sommerfelger (Lukter litt på Style 95 fra E65 7-serie)[*:3dbwfnpl] Hvite (AE) Angeleyes[*:3dbwfnpl] Senkesett/fjærer, over tid.[*:3dbwfnpl] Soting av ruter helt frem[*:3dbwfnpl] Svarte nyrer[*:3dbwfnpl] Lamin X 'tint' på frontlykter og tåkelys[*:3dbwfnpl] E92 M3 baklukespoiler[*:3dbwfnpl] Doble endestusser (Rødt: ikke kjøpt/ikke montert, grønt: utført/montert, Orange: kjøpt eller bestilt/ikke montert.) Bilde®: Noen dårlige iPhone bilder: Kommer bilder med speilrefleksen snart... Om noen av dere har tips/forslag til mods jeg kan gjøre, så er det bare å fyre løs... Tråden blir oppdatert fortløpende med bilder og info. ///Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Må jo bare spørre, hvorfor hadde du e36 m3'n bare en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Må jo bare spørre, hvorfor hadde du e36 m3'n bare en dag? Hehe, burde kanskje ikke ha skrevet det. Det skjedde noe på vei hjem som ikke burde ha skjedd. Selgeren var ikke interessert i å gjøre opp på en fair måte, så jeg avbrøyt overføringa på nettbanken. Han kom å henta den dagen etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Høres ut som en fin bil detta Even..Gratulerer Men du selger den vel over nyåret? Du måtte vel selge de andre pga dårlig studentøkonomi? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Må jo bare spørre, hvorfor hadde du e36 m3'n bare en dag? Hehe, burde kanskje ikke ha skrevet det. Det skjedde noe på vei hjem som ikke burde ha skjedd. Selgeren var ikke interessert i å gjøre opp på en fair måte, så jeg avbrøyt overføringa på nettbanken. Han kom å henta den dagen etter... Var heldig me den da. Hva var det gikk dundas da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Spennende! Jeg er helt hodestups i e92 jeg også, så her skal det følges med. Kjipt det med M3'n da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Høres ut som en fin bil detta Even..Gratulerer Men du selger den vel over nyåret? Du måtte vel selge de andre pga dårlig studentøkonomi? hehe.. Takk, Mikkel! Skal faktisk prøve å beholde denne litt! Ble litt endringer i planene, så det ordna seg. Var heldig me den da. Hva var det gikk dundas da? Var ikke værre enn at gnisten spruta og det sto røyk ut av motorrommet på vei hjem etter kjøp. Var AC pumpa som hadde satt seg, så reima fikk jobbe litt. Men når selger ikke er interessert i å ordne opp så blir det dessverre "the hard way!". Spennende! Jeg er helt hodestups i e92 jeg også, så her skal det følges med. Kjipt det med M3'n da.. Japp, er spent selv! Hehe. Må bare få inn litt penger igjen, så kan jeg begynne å handle litt etterhvert. Riimelig blakk akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Er det noen som kan anbefale noen hvite AE led-pærer som ikke gir feilmelding? Gjerne bilder også om det er å oppdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Kan anbefale LED-pærer fra Dybvik Trading. Er ikke 100% sikker, men jeg tror E92 også bruker H8 pærer til AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Kan anbefale LED-pærer fra Dybvik Trading.Er ikke 100% sikker, men jeg tror E92 også bruker H8 pærer til AE. Takk for svar. H8 stemmer bra ja. Men jeg syns det var en vanvittig pris for 2stk parkpærer. Dette må jo finnes på eBay til en hyggeligere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Japp, er spent selv! Hehe. Må bare få inn litt penger igjen, så kan jeg begynne å handle litt etterhvert. Riimelig blakk akkurat nå. Høres bra ut. Husker denne lå ute på finn Ordentlig senk og gromme hjul så blir den frekk. Skal du tone vinduene foran også? Synes det ser litt småharry ut når kun de bak er mørke, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Japp, er spent selv! Hehe. Må bare få inn litt penger igjen, så kan jeg begynne å handle litt etterhvert. Riimelig blakk akkurat nå. Høres bra ut. Husker denne lå ute på finn Ordentlig senk og gromme hjul så blir den frekk. Skal du tone vinduene foran også? Synes det ser litt småharry ut når kun de bak er mørke, hehe.. Stemmer! Jepp, rutene foran skal tones. Ligger under "planer" Meeen det er dissa penga da, haha. Skal for engangs skyld prøve å beholde denne litt lenger enn de andre 9 bilene jeg har hatt på tre år, slik at planene blir gjennomført over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Gode greier!! Ja, du har vært ivrig på å bytte, hehe.. Det kan jeg forsåvidt skjønne også, for det er moro å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Har fått lagt til noen flere bilder i førstepost, hadde selvfølgelig ikke med speilrefleksen når bilen var ren, men får ta det igjen siden. Nyrer i svart høyglans er bestilt ihvertfall. Er fortsatt usikker på disse AE pærene, fant et kit på eBay til ca. 500,- kroner som er nesten halvparten av hva dybvik trading skulle ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 9 av 10 ae pærer på ebay er CANbus free. Pleier som oftest og stå det og:) H8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå