joachim sørlie Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 det ble jo bare drit bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Sølv er ikke verdens mest spennende farge, men det gjør seg på E92 med M-tech faktisk. Flott bil Fungerte AE-pærene som de skulle? Ingen feilmeldinger? Fungerer som de skal på begge lysstyrker? Vurderer dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 det ble jo bare drit bra da! Takk, syns det ble bra selv! Pent! Sølv er ikke verdens mest spennende farge, men det gjør seg på E92 med M-tech faktisk. Flott bil Fungerte AE-pærene som de skulle? Ingen feilmeldinger? Fungerer som de skal på begge lysstyrker? Vurderer dette selv. Helt enig, ikke en farge som skiller seg ut noe særlig. Men lett å holde ren og pen! (ser ikke vaskeriper så lett, mtp. fargen). Jeg er ihvertfall storfornøyd. Kunne gjerne tenkt meg hvit også, men. Ja, AE-pærene fungerer perfekt uten feilmeldinger. Det er bare en lysstyrke som fungerer, det er den sterkeste tror jeg. Plager ikke meg, da jeg aldri kjører med lysbryteren på 0 uansett. Til en sum av 399,- kroner så er jeg meget fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Nypolert og vokset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Takk, Mikkel! Skal faktisk prøve å beholde denne litt!Ble litt endringer i planene, så det ordna seg. Heheh.. Ikke ille gjetta vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Takk, Mikkel! Skal faktisk prøve å beholde denne litt!Ble litt endringer i planene, så det ordna seg. Heheh.. Ikke ille gjetta vel ? Hehehe, hyyysj på deg. Må ikke selge, så kan godt hende jeg beholder den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 PENT! Skal du ha matchende med LED pærer i tåkelysene da, Even? Jeg kjøpte noen jalla-pærer fra Kina. Må vel kjøpe noe bedre LED pærer til bilen. Det, eller prøve med xenon til AE's og tåkelysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 PENT! Skal du ha matchende med LED pærer i tåkelysene da, Even? Jeg kjøpte noen jalla-pærer fra Kina. Må vel kjøpe noe bedre LED pærer til bilen. Det, eller prøve med xenon til AE's og tåkelysene. Takk, syns det ble bra selv. Burde vel kanskje hatt det, men hvordan er det å komme til der? Syns det var trangt nok å sette inn AE-pærene. Xenon-kit opplegg blir uaktuelt for min del. Har du tråd til bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Var det ikke så gøy med E92 allikevel? Hva blir neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Var det ikke så gøy med E92 allikevel? Hva blir neste? Joda, er strålende fornøyd... Men har lyst til å putte penger inn i leilighet isteden. Bruker bilen altfor lite(ca. 35-40 mil i måneden), så har tenkt til å evt. kjøpe noe vesentlig billigere når denne blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 PENT! Skal du ha matchende med LED pærer i tåkelysene da, Even? Jeg kjøpte noen jalla-pærer fra Kina. Må vel kjøpe noe bedre LED pærer til bilen. Det, eller prøve med xenon til AE's og tåkelysene. Takk, syns det ble bra selv. Burde vel kanskje hatt det, men hvordan er det å komme til der? Syns det var trangt nok å sette inn AE-pærene. Xenon-kit opplegg blir uaktuelt for min del. Har du tråd til bilen din? Ingen problemer å komme til tåkelysene Du må bare vri hjulet en av veiene, husker ikke i farta nå. Men, det er skruer som holder plasten i hjulbuen på plass, og under fangeren. Det er vel 4 stk du må løsne, og så bare brette litt, så kommer du inn til tåkelyset Ganske lett! Har ikke tråd på bilen. Og om jeg har, så er den ganske utdatert Får lage en etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Vakkert E92 nå ja, ikke lenge siden E36'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Vakkert E92 nå ja, ikke lenge siden E36'en Takk! Du kan få kjøpe den hvis du vil. Hehe, sant det. Oppgraderte forholdsvis fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Ønsker du å selge allerede? Jeg jakter E92 daglig - så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå