Gå til innhold

Evens '08 E92 M-sport. SOLGT. Nye bilder s.4

Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sølv er ikke verdens mest spennende farge, men det gjør seg på E92 med M-tech faktisk. Flott bil :)

Fungerte AE-pærene som de skulle? Ingen feilmeldinger? Fungerer som de skal på begge lysstyrker? Vurderer dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble jo bare drit bra da! :D

Takk, syns det ble bra selv! :)

Pent! :)

;)

Sølv er ikke verdens mest spennende farge, men det gjør seg på E92 med M-tech faktisk. Flott bil :)

Fungerte AE-pærene som de skulle? Ingen feilmeldinger? Fungerer som de skal på begge lysstyrker? Vurderer dette selv.

Helt enig, ikke en farge som skiller seg ut noe særlig. Men lett å holde ren og pen! (ser ikke vaskeriper så lett, mtp. fargen). Jeg er ihvertfall storfornøyd. Kunne gjerne tenkt meg hvit også, men.

Ja, AE-pærene fungerer perfekt uten feilmeldinger. Det er bare en lysstyrke som fungerer, det er den sterkeste tror jeg. Plager ikke meg, da jeg aldri kjører med lysbryteren på 0 uansett. Til en sum av 399,- kroner så er jeg meget fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Takk, Mikkel! Skal faktisk prøve å beholde denne litt!

Ble litt endringer i planene, så det ordna seg. ;)

Heheh.. Ikke ille gjetta vel ? :P

Hehehe, hyyysj på deg. :) Må ikke selge, så kan godt hende jeg beholder den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PENT! Skal du ha matchende med LED pærer i tåkelysene da, Even? :)

Jeg kjøpte noen jalla-pærer fra Kina. Må vel kjøpe noe bedre LED pærer til bilen. Det, eller prøve med xenon til AE's og tåkelysene.

Takk, syns det ble bra selv. :) Burde vel kanskje hatt det, men hvordan er det å komme til der? Syns det var trangt nok å sette inn AE-pærene. :P Xenon-kit opplegg blir uaktuelt for min del.

Har du tråd til bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke så gøy med E92 allikevel? :P

Hva blir neste? ;)

Joda, er strålende fornøyd... Men har lyst til å putte penger inn i leilighet isteden. Bruker bilen altfor lite(ca. 35-40 mil i måneden), så har tenkt til å evt. kjøpe noe vesentlig billigere når denne blir solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PENT! Skal du ha matchende med LED pærer i tåkelysene da, Even? :)

Jeg kjøpte noen jalla-pærer fra Kina. Må vel kjøpe noe bedre LED pærer til bilen. Det, eller prøve med xenon til AE's og tåkelysene.

Takk, syns det ble bra selv. :) Burde vel kanskje hatt det, men hvordan er det å komme til der? Syns det var trangt nok å sette inn AE-pærene. :P Xenon-kit opplegg blir uaktuelt for min del.

Har du tråd til bilen din?

Ingen problemer å komme til tåkelysene :) Du må bare vri hjulet en av veiene, husker ikke i farta nå. Men, det er skruer som holder plasten i hjulbuen på plass, og under fangeren. Det er vel 4 stk du må løsne, og så bare brette litt, så kommer du inn til tåkelyset :D Ganske lett!

Har ikke tråd på bilen. Og om jeg har, så er den ganske utdatert :P Får lage en etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...