gica Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Hei, hvor finner jeg bosch viskere billigst ? GS skal ha alt for mange kr for ett par. Noen som har handlet i det siste og kan si meg hvor jeg kan kjøpe disse billigst ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Har pleid å kjøpe fra eBay, sjekk der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Ser de ligger på ca 270 - 300 kr på ebay. Er dette gjennomsnittelig vanlig pris for bosch viskere på ebay ? Dette var for ebay uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Ser de ligger på ca 270 - 300 kr på ebay. Er dette gjennomsnittelig vanlig pris for bosch viskere på ebay ? Dette var for ebay uk Ja, det kan stemme bra. Kjøpte viskere i sommer til en 1-serie og da kom det på ca. 250,- inkl. frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Pleier og kjøpe på mekonomen til 600.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Schmeiedmann selger ett sett for 359 ,- , ingen upris. Så bestiller nok fra dem, hvis jeg ikke finner ett sett som er billigere på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Schmeiedmann selger ett sett for 359 ,- , ingen upris. Så bestiller nok fra dem, hvis jeg ikke finner ett sett som er billigere på ebay. Da hadde jeg kjøpt de, så slipper du å vente på å få de også(hvis du trenger de asap da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Europris selger viskere fra 199,- til 249,- men de har ikke til E39, så jeg måtte selvfølgelig kjøpe en annen plass til en mye dyrere pris. Men sjekk ut Europris, de selger Bosch, å mener de hadde til E60/61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Den lokale europrisen hadde viskere til alle 5 serie utenom E39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Bra, en tur til europris imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 kjøpte på Bauhaus en gang for rundt 40 euro i tyskland... kan da ikke være så ekstremt mye dyrere i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 endte med at jeg kjøpte på ebay 280,- med frakt. Veldig fin pris. Europris var tømt omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 endte med at jeg kjøpte på ebay 280,- med frakt. Veldig fin pris.Europris var tømt omtrent. Er du riktig uheldig får du både mva. og fortollingsgebyr på det hele.. Med andre ord kostet disse billige viskerene en 450-500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 hehe ja, du sier noe der. Sa ifra til selger om å skrive ned verdien, så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Henta viskerne på postkontoret idag. Prisen på viskerne var ikke merket på esken eller seddelen. Gikk rett igjennom uten mva. Billig og fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå