Evenol Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Det er bilder av sportskinn, ikke comfortstolene. De er kun el oppvarmet. 2+2 interiøret blir nok satt på lager Beklager, mente sportskinn. Jeg hadde nok beholdt M5-interiøret siden det er såpass likt og det er hel-elektrisk. Men nå vet du jo at jeg er sær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Rett og slett armlener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Kjøpte sånne i går, ekte hellasot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Back to the 90's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Hehe, kunne ikke la være, vet ikke om jeg skal ha de på, men artig å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Artig å ha ja. Men de som sitter der er også veldig pene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Må ikke finne på å sette de på, er jo griseharry..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Harry?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Harry?????? Ja jeg må si det, forbinder det med gamle styla E34er Mulig jeg bare er sær..... Men for all del, det er en smakssak og det er din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Det var ironi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Det var ironi Hehe Åja...jeg tar ikke ironi så lett Godt du ikke ble fornærmet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Det skal nok mere til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Passer til rød bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Passer til rød bil??[ Bilde ] Passer til hva som helst de felgene der Hvilke dimensjoner er det snakk om her? 17"? 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Ja det gjør de, men jeg tenkte på den røde skriften, syns det gjorde seg litt. Dimensjon er nå 10,5 og 12,5x 18, bakfelgene blir litt smalere straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå