johnja Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Ja, + litt til;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Utvalget til 540`n, bortsett fra alpina. Alt er tilsalgs bortsett fra alpina og acs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hvor mye for bbs rc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 sleng ut priser da. mye flotte felger du har : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 3', 6', 7', 8' , 10' , 25'. )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Sykeste samlinga jeg har sett!!, pris påhaman? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Sykeste samlinga jeg har sett!!, pris påhaman? Ser du posten over? Det står 25000,- noe de uten tvil er verdt. Følger alle ringene med evt john? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Jeg hadde ikke latt Hamann felgene gå for 25k med banene. De må være verdt mer. Dekka er vel også veldig bra på de, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Sykeste samlinga jeg har sett!!, pris påhaman? Ser du posten over? Det står 25000,- noe de uten tvil er verdt. Følger alle ringene med evt john? Riktig det Hvis noen kommer og tar de FØR jeg får prøvd de på 540'n, så følger ringene med i prisen. Even, det burde gå greit å få den prisen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 for en samling... du har det godt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Noen bilder, ikke veldig spennende men....[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Kjøpte meg slike felger igjen, savnet ble for stort. Fikk også tak i et meget bra eks av m5 3.8 sedan i går, artig og eie en skikkelig M igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Du er faen ikke riktig! Misunner deg. MISUNNER! For en sinnsyk bilpark du har. Jeg er mektig imponert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Noen bilder, ikke veldig spennende men....[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Kjøpte meg slike felger igjen, savnet ble for stort. Fikk også tak i et meget bra eks av m5 3.8 sedan i går, artig og eie en skikkelig M igjen få ut bilder da mann! daytona violett en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Grattis med M igjen, John. Du blir nok nødt til å legge ut bilder(host: opprette tråd). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Tidlig kvelden i går. Men den er diamantsort, mener jeg den het. Original nurburgringpakke, med fungerende edc. Strøkent sort alcantara interiør, mmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå