johnja Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Det sitter godt, og er ikke noe som har dryppet fra taket, er noen som har sprutet noe hmmmm. Leveres til sjekk/behandling til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Å ja den må litt ned med rennsportene [ Bilde ] [ Bilde ] Gullfelger på rød bil er helt rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Utrolig flott denne 540 din, sammen med de andre bilene du har! Så jo denne i fjord på treffet hos deg, men var vel annen eier den gang. Blir denne å se på cars & coffee til søndag eller blir det en annen grombil du tar med på tur da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 de ACS felgene var rå på denne bilen, du har mye kjekt i garasjen din du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Utrolig flott denne 540 din, sammen med de andre bilene du har! Så jo denne i fjord på treffet hos deg, men var vel annen eier den gang. Blir denne å se på cars & coffee til søndag eller blir det en annen grombil du tar med på tur da? Denne var "lånt" bort et øyeblikk ja. Tror ikke denne blir med til Tønsberg i år, er en annen som står nypolert og venter på luftetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Ble også EU-godkjent i dag, null hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Ser veldig oransje og matt ut på front, panser, tak og bagasjelokk? Er dette det du snakket om som hadde kommet under lagringa? Håper bildene ljuger og at det ikke er så ille! Ellers ser bilen nydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Ja så ikke det før nå, men bildene ljuger, det er ikke så ille. Men de der fjerner jeg tror jeg. Skadene fra lagringa, er rett og slett drypp fra takplatene, som har etset seg fast i lakken. Var på bilpleiesentret i Hfs i dag, og de fikser dette. De som har lagerplassen har sagt at dette ordner de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Hehe, bra bildene var dårlige, for den så virkelig ikke sånn ut de andre gangene jeg har sett den Godt å høre at det ordner seg og ikke er noe verre. Har vasket min nøye, men ikke sjekket den i solen om det er noen merker, men hvordan ser disse merkene ut. Tenker om det kan ha kan ha kommet noen drypp fra takplatene noen meter lengre frem også Hvilke biler blir det på søndagen da? Håper å komme dit selv som baksetepassasjer i en E34 540i, men får se hvordan formen er etter lørdagen. Høres ut til å komme mange fete biler dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Jeg har nok vært uheldig, ble drypp på bil og båt. Og dette hadde du sett. Jeg kommer b10 og 35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Denne bilen er en sann fryd for øyet Gleder meg forøvrig til å se grombilene dine på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Her står vi klare til siste opp(ned)gradering, setter inn sportskinn uten el i 540`n. Det er utrolig strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Henta vogna fra bilpleiesentret i kveld Pelle er veldig flink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Herlig, rett og slett herlig Godt stell får den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå