Torek Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hehe.. Du er gal. Det liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Nice wheels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Voldsomt til felgsamling du har ordna deg der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Litt av ei felgsamling! Råkule e34'r du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Ja de E34 ser ut som nye biler begge to, meget strøkne og pene. Er jo ikke noe i veien med felgsamlingen heller. Felger er det samme for gutta som sko er for kona. "Iallefall i huset der jeg bor" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Var da en lekker E34 det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Ja de E34 ser ut som nye biler begge to, meget strøkne og pene.Er jo ikke noe i veien med felgsamlingen heller. Felger er det samme for gutta som sko er for kona. "Iallefall i huset der jeg bor" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Endelig fikk jeg fjernet øyelokknyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Løfta bilen enda et hakk ble fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Nydelig! det gjorde seg virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 fy flate john, vakker bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Takk for hyggelige tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 eye candy dette her ja.. kjempefin e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Nydelig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Tror dette ble for smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå