Fredrik 90 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 De siste BBSene der synes jeg ble for moderene igjen, men det er en smaksak Var ikke snau den Donzien bak bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 gleder meg til etterpå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Blir hyggelig med besøk av en skikkelig entusiast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 De siste BBSene der synes jeg ble for moderene igjen, men det er en smaksak Var ikke snau den Donzien bak bilen der Det er smak og behag ja, men ble sånn at jeg er litt i tvil Donzien er klar til sommerdager, om de kommer i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Klarer ikke og bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Alpina! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Ha BBS felgene på denne bilen. Og så bruker du alpina felgene på alpina`en din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 BBS. bortsett fra kanten, så er alpina felgene kjedlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Alpina. Ingenting å lure på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 BBS. bortsett fra kanten, så er alpina felgene kjedlige Alpinaene har det klassiske utseende, som ALDRI blir kjedelig på BMW. Men BBS er også en felg som holder seg godt uten de store endringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Klar for tur, og håper værmeldinga slår til Og ja, det ble BBS på denne turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Digger de felga på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Ja jeg syns det er fint jeg. Er du i tønsberg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Very fuckings nice john! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Er i Tønsberg og koser meg jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå