Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Konseptet synes jeg er både orginalt og kult, men å blande inn M-navnet i diesel sammenheng blir feil i mine øyne! Dagens diesel motorer er ganske imponerende og har tatt et kjempesprang de siste 20 åra i utvikling, bare se på Audi sin Diesel suksees i racing! Men M-navnet burde kun holdes til BMWs bensindrevene værstinger, bilen kunne nøyd seg med å hete X6 50d og den kommende 550d og ikke mer! Men for all del, rått at BMW legger lista høyere en både MB og Audi når det kommer til diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Vel.. Audi har jo heffalompen Q7 V12 TDI med 500hk/1000Nm. Den bruker dog 5,5 sek fra 0-100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Diesel gjør det bra i langløp, og vinner vel endel i wtcc og slikt også, men det er ikke poenget. Dagens M-biler har lite eller ingenting til felles med f.eks E30 M3. Blir nok Toyota eller subaru hvis jeg skal ha splitter ny bil gitt (gt86 / brz). viewtopic.php?f=9&t=210316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Diesel gjør det bra i langløp, og vinner vel endel i wtcc og slikt også, men det er ikke poenget. Dagens M-biler har lite eller ingenting til felles med f.eks E30 M3. ) Jo mindre til felles med e30 m3, jo bedre! Det er jo nettopp derfor dette blir så gromt Skikkelig pimpmobile som man cruiser i promenaden med. Helst svart med sota ruter helt fram, ubrukelig senka med 24" kanthjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå