Gå til innhold

Post bilder av din RC/Modellbil (KUN BMW)

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Har du prøvd bilen?

Sett litt på youtube på brushless motorer, syk fart man kan få på de :D

Har en slik tamiya tt-01d, e30 m3 kaross med 8.5 turn børsteløs motor og lipo batteri.

Funker fint å bruke som driftebil med gummidekk, og ikke bare med pvc hjul :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd bilen?

Sett litt på youtube på brushless motorer, syk fart man kan få på de :D

Har en slik tamiya tt-01d, e30 m3 kaross med 8.5 turn børsteløs motor og lipo batteri.

Funker fint å bruke som driftebil med gummidekk, og ikke bare med pvc hjul :mrgreen:

Bilder da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har begynt bygginga. har satt sammen understellet nå, Gjenstår å montere servo og resten av elektronikken.

Noen som vet hvor man får kjøpt lakk som fester seg til plastikk uten å pusse den først?

Brukte det på en tidligere rc bil men husker ikke hvor jeg kjøpte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt bygginga. har satt sammen understellet nå, Gjenstår å montere servo og resten av elektronikken.

Noen som vet hvor man får kjøpt lakk som fester seg til plastikk uten å pusse den først?

Brukte det på en tidligere rc bil men husker ikke hvor jeg kjøpte det...

Du kan kjøpe Lexan lakk her:http://www.absolutthobby.no/tilbehor-utstyr/spray-lakk/lexan-lakk.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er en fordel og lakkere innvendig i ksrosseriet, når du har lakka INNVENDIG, river du av folien utenpå karosseriet.

Vet det sto i bruksannvisningen. men hadde jeg brukt egnet lakk, hadde det ikke vært noe problem å lakkert utvendig heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sette inn en skikkelig børsteløs motor, så blir det mere gøy med en gang.

Har en hpi sprint 2 med skikkelig motor. "Blir nesten for stor for meg :oops: " Men er jo morsomt.

Legger ved en link. "Selv om den ikke har fått bmw karosseri enda"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...